Умумтаълим мактаб директорларини инновацион бошқарув компетентлигини методик моделини такомиллаштириш
- № 4 (101) 2021
Страницы:
77
–
82
Язык: узбекский
Аннотация
В данной статье приводятся предложения по совершенствованию методологической модели инновационной управленческой компетенции на основе ситуационной модели управленческой деятельности Ф.Фидлера, П.Херсли-К. Бланшара, модели «Цикл Деминга» (Deming Cycle-quality framework)для директоров средних школ.
Мазкур мақолада умумтаълим мактаб директорларини Ф.Фидлернинг вазиятли модели, П.Херсли-К.Бланшар бошқарув фаолияти модели, Деминг цикли (Deming Cycle — сифат доираси) модели асосида инновацион бошқарув компетентлигининг методик моделини такомиллаштириш борасида фикр-мулоҳазалар билдирилган.
There is provided proposals in the article regarding improvement of the innovative managerial competence methodological model based on the situational model of managerial activity by F . F iedler, P.Hersley-K. Blanchard, the Deming Cycle-quality framework model for high school principals.
Мазкур мақолада умумтаълим мактаб директорларини Ф.Фидлернинг вазиятли модели, П.Херсли-К.Бланшар бошқарув фаолияти модели, Деминг цикли (Deming Cycle — сифат доираси) модели асосида инновацион бошқарув компетентлигининг методик моделини такомиллаштириш борасида фикр-мулоҳазалар билдирилган.
There is provided proposals in the article regarding improvement of the innovative managerial competence methodological model based on the situational model of managerial activity by F . F iedler, P.Hersley-K. Blanchard, the Deming Cycle-quality framework model for high school principals.