Тюнинг методологиясининг олий таълим сифатини Оширишдаги хусусиятлари ва хорижий тажрибалари
- № 5 2017
Страницы:
67
–
70
Язык: узбекский
Аннотация
В этой статье даются широкие комментарии и анализы методологии тюнингга. Подчеркиваются предпочтения и особенности его использования в высшем образовании. Кроме того, обсуждается практика использования методологии тюнинга в зарубежных странах.
Мақолада тюнинг методолгияси бўйича атрофлича таҳлил ва мулоҳазалар берилган. Унинг олий таълимда қўлланилишининг афзалликлари ва хусусиятлари ёритиб берилган. Шу билан бирга, тюнинг методологиясининг хорижий мамлакатлар тажрибаси муҳокама этилган.
In this article the broad comments and analyses of tuning methodology are given. Preferences and peculiarities of its usage in higher education are highlighted. Moreover, the practices of usage the tuning methodology in foreign countries are discussed.
Мақолада тюнинг методолгияси бўйича атрофлича таҳлил ва мулоҳазалар берилган. Унинг олий таълимда қўлланилишининг афзалликлари ва хусусиятлари ёритиб берилган. Шу билан бирга, тюнинг методологиясининг хорижий мамлакатлар тажрибаси муҳокама этилган.
In this article the broad comments and analyses of tuning methodology are given. Preferences and peculiarities of its usage in higher education are highlighted. Moreover, the practices of usage the tuning methodology in foreign countries are discussed.