Опыт развития туризма в зарубежных странах
- № 6 2014
Страницы:
43
–
47
Язык: русский
Аннотация
В статье туризм характеризуется как отрасль сферы услуг, оказывающая значительное влияние на экономику, способствуя притоку валюты в страну, созданию новых рабочих мест, улучшению инфраструктуры и т.д. В ней приводятся факторы, в силу которых страны, относящиеся к туристическим центрам мира обладают высокими конкурентными преимуществами. Авторы освещают опыт развития туризма в зарубежных странах на примере Турции и Объединенных Арабских Эмиратов.
Мақолада туризмнинг хизмат кўрсатиш соҳасининг тармоғи сифатида мамлакатга валюта кириб келиши, янги иш ўринларини яратиши, инфратузилманинг яхшиланиши ва ҳоказоларни таъминланиши орқали иқтисодиётга қандай катта таъсир кўрсатиши тавсифланган. Унда жаҳоннинг туристик марказлари бўлиб ҳисобланган мамлакатларнинг юқори рақобат афзалликларига эга бўлишига сабабчи бўлган омиллар келтирилган. Муаллифлар туризмни ривожлантириш бўйича хорижий мамлакатлар тажрибасини Туркия ва Бирлашган Араб Амирликлари мисолида ёритадилар.
In the article tourism is characterized as a branch of sphere of services which has the considerable impact on economy, promoting an inflow of currency to the country, stipulating job creation, infrastructure improvement etc. There are given factors of high competitive advantages in the countries which are referred to tourist centers of the world. Authors consecrate attention to experience of tourism development in foreign countries on the example of Turkey and United Arab Emirates.
Мақолада туризмнинг хизмат кўрсатиш соҳасининг тармоғи сифатида мамлакатга валюта кириб келиши, янги иш ўринларини яратиши, инфратузилманинг яхшиланиши ва ҳоказоларни таъминланиши орқали иқтисодиётга қандай катта таъсир кўрсатиши тавсифланган. Унда жаҳоннинг туристик марказлари бўлиб ҳисобланган мамлакатларнинг юқори рақобат афзалликларига эга бўлишига сабабчи бўлган омиллар келтирилган. Муаллифлар туризмни ривожлантириш бўйича хорижий мамлакатлар тажрибасини Туркия ва Бирлашган Араб Амирликлари мисолида ёритадилар.
In the article tourism is characterized as a branch of sphere of services which has the considerable impact on economy, promoting an inflow of currency to the country, stipulating job creation, infrastructure improvement etc. There are given factors of high competitive advantages in the countries which are referred to tourist centers of the world. Authors consecrate attention to experience of tourism development in foreign countries on the example of Turkey and United Arab Emirates.