Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

Олий таълим муассасалари ахборот ресурс марказларида Интерактив хизматларни амалга ошириш усуллари

Каримов У.Ф.

Каримов У.У.

Перспективы развития высшего образования

  • № 5 2017

Страницы: 

103

 – 

109

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

Статья посещается, методам выполнения интерактивных услуг в информационно ресурсных центрах высших учебных заведений на основе автоматизированной информационно библиотечной системы АРМАТ++. Интерактивные услуги в автоматизированной информационной библиотечной системе привносят отношения между пользователями и библиотекарями на качественно новый уровень.

Мақолада олий таълим муассасалари ахборот ресурс марказлари автоматлаштирилган ахборот-кутубхона тизими асосида интерактив хизматларини амалга ошириш тўғрисида батафсил маълумот берилган. Автоматлаштирилган ахборот кутубхона тизимида интерактив хизматлар фойдаланувчи ва кутубхоначилар ўртасидаги муносабатни сифат нуқтаи назардан янги даражага олиб чиқмоқда.

The article provides detailed information on the introduction of interactive services based on the automated library system ARMAT++ of libraries of higher educational institutions. Interactive services in the automated library system bring the relationship between users and librarians to a qualitatively new level.

Список использованных источников

  1. Ахборот кутубхона муассасаси фаолияти билан боғлиқ турли саволларга тезкорликда жавоб олиш. Бунинг учун фойдаланувчи бевосита кутубхонага бориши шарт эмас.Савол жавобларни қўл телефони ва плпншетлар орқали амалга ошириш мумкин.
  2. Зарур бўлганда кутубхонадан олинган китобларни қайтариш муддатини масофадан туриб узайтириш ҳам фойдаланувчиларнинг вақтини тежайди.
  3. Фойдаланувчиларни сўровларига кўра ахборот-кутубхона фондини электрон шаклга ўтказилиши электрон кутубхона фондини самарали шакллантиришга имконият яратилади. Буларнинг барчаси фойдаланувчилар эҳтиёжларини тўлиқ ва тезкорлик билан қондиришга олиб келади. Оқибатда фойдаланувчиларга хизмат кўрсатиш сифати ва маданияти юксалади.

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS