Образовательные программы и результаты обучения
- № 4 2016
Страницы:
18
–
27
Язык: русский
Аннотация
Материал отражает основные требования к разработке образовательных программ с точки зрения подхода с фокусом на результаты обучения. На основании европейского опыта рассматривается особенности определения и формулирования результатов обучения, связь с учебным планом и преимущества такого подхода.
Material ta’im natijalariga yo‘naltirilgan yondashuv nuqtai nazaridan ta’limiy dasturlar ishlab chiqishga oid asosiy talablarni o`zida aks etgan. Yevropa tajribasi asosida ta’lim natijalarini belgilash va shakllantirish xususiyatlari, o‘quv dasturi bilan aloqasi hamda bunday yondashuv afzalliklari ko`rib chiqiladi.
This paper reflects main requirements for educational programmes development in terms of learning outcomes approach. Based on the European practice it observes learning outcomes definition and their statement, correlation with curriculum/syllabus and advantages of the approach.
Material ta’im natijalariga yo‘naltirilgan yondashuv nuqtai nazaridan ta’limiy dasturlar ishlab chiqishga oid asosiy talablarni o`zida aks etgan. Yevropa tajribasi asosida ta’lim natijalarini belgilash va shakllantirish xususiyatlari, o‘quv dasturi bilan aloqasi hamda bunday yondashuv afzalliklari ko`rib chiqiladi.
This paper reflects main requirements for educational programmes development in terms of learning outcomes approach. Based on the European practice it observes learning outcomes definition and their statement, correlation with curriculum/syllabus and advantages of the approach.