Интеграционные процессы в развитии системы Высшего образования в Узбекистане (на примере педагогической компаративистики)
- 2014
Страницы:
133
–
142
Язык: русский
Аннотация
В целях совершенствования интеграционных процессов в системе образования необходимо обращаться к современной методологии, новой педагогической парадигме, к адекватному зарубежному и отечественному опыту. Определить концептуально-научный подход к теории, тенденциям, структуре и функциям. С развитием интеграционных процессов в
системе высшего образования критерии и образовательные стандарты требуют совершенствования. Поскольку профессиограммы и квалификационные характеристики не в полной мере отражают структуру динамической профессиональной деятельности специалиста, то в основу должна быть положена «модель готовности» к
профессиональной деятельности.
Олий таълим тизимида интеграцион жараёнларнинг ривожланишида асосий эътиборни замонавий методологияга, янги педагогик парадигмага, илғор хорижий ва маҳаллий тажрибага бериш зарурлиги аҳамияти ошмокда.Шу билан бирга, эътиборни интеграция жараёнларининг илмий-концептуаллигига, тизим ва функцияларига ҳам алоҳида қараш керак. Олий таълим тизимида интеграцион жараёнлар ривожланиш меъёрлари ва таълим стандартлари доимий ва узлуксиз яхшиланиши лозим. Профессиограммалар ва квалификацион характеристикалар мутахассислар фаолиятини тўла акс эттира олмаслиги юзага чиқмоқда. Шуни таъкидлаб ўтиш лозимки, бунга асос бўлиб мутахассисларнинг динамикага оид «фаолиятга тайёргарлиги» пойдевор бўлиб қолиши керак.
Taking as a target to develop integration processes in the field of education we need apply to modern methodology, new pedagogical paradigm, a dequate oversees and local experiences.Also to determine conceptual scientific approach to thetheory, tendencies, structure and functions.With developing in the future all aspects of integration processes in the field of high education its criteria and educational standards will require permanent improvement. Thus current professional tests and qualification characteristics don’t reflect fully the structure of specialist’s activity and its dynamics there fore on the ground of that should be put the “model of readiness” to the future job acts.
Олий таълим тизимида интеграцион жараёнларнинг ривожланишида асосий эътиборни замонавий методологияга, янги педагогик парадигмага, илғор хорижий ва маҳаллий тажрибага бериш зарурлиги аҳамияти ошмокда.Шу билан бирга, эътиборни интеграция жараёнларининг илмий-концептуаллигига, тизим ва функцияларига ҳам алоҳида қараш керак. Олий таълим тизимида интеграцион жараёнлар ривожланиш меъёрлари ва таълим стандартлари доимий ва узлуксиз яхшиланиши лозим. Профессиограммалар ва квалификацион характеристикалар мутахассислар фаолиятини тўла акс эттира олмаслиги юзага чиқмоқда. Шуни таъкидлаб ўтиш лозимки, бунга асос бўлиб мутахассисларнинг динамикага оид «фаолиятга тайёргарлиги» пойдевор бўлиб қолиши керак.
Taking as a target to develop integration processes in the field of education we need apply to modern methodology, new pedagogical paradigm, a dequate oversees and local experiences.Also to determine conceptual scientific approach to thetheory, tendencies, structure and functions.With developing in the future all aspects of integration processes in the field of high education its criteria and educational standards will require permanent improvement. Thus current professional tests and qualification characteristics don’t reflect fully the structure of specialist’s activity and its dynamics there fore on the ground of that should be put the “model of readiness” to the future job acts.