Инновационные аспекты повышения мотивации студентов в медицинском вузе
- № 1 2018
Страницы:
3
–
4
Язык: русский
Аннотация
Одной из приоритетных задач, поставленных перед высшим медицинским образованием, является инновационный подход к подготовке кадров. На современном этапе очень важно формирование творческой личности будущего врача, специалиста, способного к саморазвитию, самообразованию, инновационной деятельности. Сегодня медицина не может ограничиться только передачей знаний в готовом виде от преподавателя к студенту. Инновационное мышление формируется у студента при условии наличия мотивации в обучении, реализации требований индивидуального самоуправления для достижения определенных жизненных целей. Важным моментом такого подхода к формированию
клинического опыта студента является прямой доступ к пациенту и непрерывность наблюдения. Это создает психологическую атмосферу доверия, развития творческих способностей и клинического мышления студента.
Юқори тиббий таълимга қаратилган устивор вазифалардан бири бу таълимнинг инновацион ёндашувидир. Ҳозирги босқичида бўлажак шифокорларни ижодий фикрлашларини ривожлантириш, уларни мустақил билимга эга мутахасисслар қилиб тайёрлаш жуда муҳим. Бугунги кун тиббиёт ўқитувчилари талабага тайёр ҳолдаги билимларни бериш билан чегараланмайди. Инновацион фикрлаш қобилияти ўқув жараёнида рағбатлантирилиш, алоҳида ҳаётий мақсадларга эришиш учун, ўзини-ўзи бошқариш асосида шаклланади. Бемор билан бевосита мулоқот ва назоратнинг узлуксизлиги — талабанинг тиббий тажрибасини шакллантиришда муҳимдир. Психологик ишонч муҳити талабаларнинг ижодий қобилият ва тиббий фикрлашларини ривожлантиради.
Юқори тиббий таълимга қаратилган устивор вазифалардан бири бу таълимнинг инновацион ёндашувидир. Ҳозирги босқичида бўлажак шифокорларни ижодий фикрлашларини ривожлантириш, уларни мустақил билимга эга мутахасисслар қилиб тайёрлаш жуда муҳим. Бугунги кун тиббиёт ўқитувчилари талабага тайёр ҳолдаги билимларни бериш билан чегараланмайди. Инновацион фикрлаш қобилияти ўқув жараёнида рағбатлантирилиш, алоҳида ҳаётий мақсадларга эришиш учун, ўзини-ўзи бошқариш асосида шаклланади. Бемор билан бевосита мулоқот ва назоратнинг узлуксизлиги — талабанинг тиббий тажрибасини шакллантиришда муҳимдир. Психологик ишонч муҳити талабаларнинг ижодий қобилият ва тиббий фикрлашларини ривожлантиради.