Бўлажак ўқитувчиларда саноген тафаккурни ривожлантириш компонентлари ва унинг интегратив- таркибий тузилмаси
- № 9 (106) 2021
Страницы:
17
–
27
Язык: узбекский
Аннотация
В статье анализируется актуальность проблемы саногенного мышления и теоретические основы, а также описывается содержание компонентов здравого мышления и саногенного поведения, исходя из приоритетов когнитивного, готовности, завершающих этапов процесса развития саногенного мышления у будущих учителей. В статье также представлена
интегративно-структурный, состав развития саногенного мышления у будущих учителей.
Ушбу мақолада саноген тафаккур муаммосининг долзарблиги ҳамда назарий асослари таҳлил қилиниб, бўлажак ўқитувчиларда саноген тафаккурни ривожлантириш жараёнининг когнитив, тайёрлов, якуний фазаларига устуворлик бериш асосида соғлом фикр юритиш ва саноген хулқ-атворга оид таркибий компонентлари мазмуни ёритилган. Шунингдек, мақолада бўлажак ўқитувчиларда саноген тафаккурни ривожлантиришнинг интегративтаркибий тузилмаси келтирилган.
In the article is analyzed the relevance and theoretical foundations of the problem of sanogen thinking, the content of the components of common sense and sanogen behavior based on the priorities of the cognitive, preparatory, final phases of the process of developing sanogen thinking among future teachers. The article also presents the integrative-structural consistence of the sanogen thinking development among future teachers.
Ушбу мақолада саноген тафаккур муаммосининг долзарблиги ҳамда назарий асослари таҳлил қилиниб, бўлажак ўқитувчиларда саноген тафаккурни ривожлантириш жараёнининг когнитив, тайёрлов, якуний фазаларига устуворлик бериш асосида соғлом фикр юритиш ва саноген хулқ-атворга оид таркибий компонентлари мазмуни ёритилган. Шунингдек, мақолада бўлажак ўқитувчиларда саноген тафаккурни ривожлантиришнинг интегративтаркибий тузилмаси келтирилган.
In the article is analyzed the relevance and theoretical foundations of the problem of sanogen thinking, the content of the components of common sense and sanogen behavior based on the priorities of the cognitive, preparatory, final phases of the process of developing sanogen thinking among future teachers. The article also presents the integrative-structural consistence of the sanogen thinking development among future teachers.