Жаҳон медиамаконида мамлакат имижини мустаҳкамлашнинг иқтисодий-ташкилий асослари
- № 4(4) 2014
Страницы:
109
–
118
Язык: узбекский
Аннотация
Мақолада халқаро медиамаконда Ўзбекистон имижини такомиллаштириш жараёнининг иқтисодий ва ташкилий жиҳатлари кўриб чиқилган.Глобаллашув асрида, тобора кучайиб бораётган рақобат шароитида мамлакат имижи стратегик капитал вазифасини ўтайди. Мазкур капитал давлатнинг халқаро майдондаги геосиёсий мавқеини мустаҳкамлашга, мамлакат ҳавфсизлигини таъминлашга билвосита хизмат қилади. Мамлакат имижи, шунингдек, миллий манфаатларни ҳимоялашга, давлатнинг халқаро ҳамжамиятга интеграциялашуви учун қулай шароит туғдирувчи барқарор психологик муҳитни шакллантиришга кўмаклашади.
В статье рассматриваются экономические и организационные аспекты процесса оптимизации имиджа Узбекистана в международном медиапространстве. В век глобализации, в условиях всё более растущей конкуренции имидж страны обретает содержание стратегического капитала, что, в свою очередь, непосредственно служит укреплению геополитического статуса государства на международной арене, обеспечению его безопасности. Имидж страны также служит защите национальных интересов, созданию устойчивого психологического климата, способствующему более гибкой интеграции государства в международное сообщество.
The present paper addresses the economic and organizational aspects of optimization process of Uzbekistan’s image in the International media space.In the age of globalization, in conditions of growing competition the image of the country acquires the content of the strategic capital, which in turn, directly serves to reinforce the status of the government in the International arena and to ensure its security. The image of the country also serves to protect national interests, to create a stable psychological climate, whichfacilitates more flexible integration of the state into the international community.
В статье рассматриваются экономические и организационные аспекты процесса оптимизации имиджа Узбекистана в международном медиапространстве. В век глобализации, в условиях всё более растущей конкуренции имидж страны обретает содержание стратегического капитала, что, в свою очередь, непосредственно служит укреплению геополитического статуса государства на международной арене, обеспечению его безопасности. Имидж страны также служит защите национальных интересов, созданию устойчивого психологического климата, способствующему более гибкой интеграции государства в международное сообщество.
The present paper addresses the economic and organizational aspects of optimization process of Uzbekistan’s image in the International media space.In the age of globalization, in conditions of growing competition the image of the country acquires the content of the strategic capital, which in turn, directly serves to reinforce the status of the government in the International arena and to ensure its security. The image of the country also serves to protect national interests, to create a stable psychological climate, whichfacilitates more flexible integration of the state into the international community.