Ўзбекистон олий таълим тизимида дастлабки форсайт тадқиқотлар
- № 4 (101) 2021
Страницы:
16
–
22
Язык: узбекский
Аннотация
В статьи приведены результаты первичных форсайт-исследований по прогнозированию организации дистанционного образования в системе высшего образования Узбекистана. Освещено содержание и история форсайта, проанализированы его методы. Представлено заключение по результатам исследований, проведенных методами мозгового штурма, сценариев развития и экспертных панелей.
Мақолада Форсайт методлари ёрдамида Ўзбекистон олий таълим тизимида масофавий таълимни ташкил этишни башоратлашга оид илк тадқиқотлар натижалари келтирилган. Форсайтнинг мазмуни,тарихи ёритилган ва унинг методлари таҳлил қилинган. Ақлий ҳужум, сценарий ҳамда экспертлар панели методлари ёрдамида ўтказилган тадқиқот натижалари бўйича хулосалар баён этилган.
In the article is presented results of primary foresight research of distance education forecasting the organization in the higher education system of Uzbekistan. The content and history of foresight is highlighted, its methods are analyzed. On the results of research conducted by brainstorming methods,development scenarios and expert panels conclusion is presented.
Мақолада Форсайт методлари ёрдамида Ўзбекистон олий таълим тизимида масофавий таълимни ташкил этишни башоратлашга оид илк тадқиқотлар натижалари келтирилган. Форсайтнинг мазмуни,тарихи ёритилган ва унинг методлари таҳлил қилинган. Ақлий ҳужум, сценарий ҳамда экспертлар панели методлари ёрдамида ўтказилган тадқиқот натижалари бўйича хулосалар баён этилган.
In the article is presented results of primary foresight research of distance education forecasting the organization in the higher education system of Uzbekistan. The content and history of foresight is highlighted, its methods are analyzed. On the results of research conducted by brainstorming methods,development scenarios and expert panels conclusion is presented.