XXIаср ахборот-таълим муҳитини ташкил этишнинг парадигмал аспектлари
- № 5 2021
Страницы:
3
–
8
Язык: узбекский
Аннотация
В статье, исходя из концептуальных особенностей постиндустриального общества знаний, рассматриваются основные принципы и парадигматические аспекты создания информационно-образовательной среды XXI века.
Ушбу мақолада постиндустриал ахборот ва билимлар жамиятининг жамиятнинг концептуал хусусиятларидан келиб чиқиб, XXI аср ахборот-таълим муҳитини яратишнинг базавий тамойиллари ва парадигмал аспектлари ҳақида сўз боради.
In the article is discussed the conceptual features of the post-industrial knowledge society and analyzed the basic principles and paradigmatic aspects of creating an informational and educational environment for the 21st century.
Ушбу мақолада постиндустриал ахборот ва билимлар жамиятининг жамиятнинг концептуал хусусиятларидан келиб чиқиб, XXI аср ахборот-таълим муҳитини яратишнинг базавий тамойиллари ва парадигмал аспектлари ҳақида сўз боради.
In the article is discussed the conceptual features of the post-industrial knowledge society and analyzed the basic principles and paradigmatic aspects of creating an informational and educational environment for the 21st century.