Возможности практического применения мирового опыта развития системы образования в Узбекистане
- № 12 2018
Страницы:
39
–
45
Язык: русский
Аннотация
В статье показаны актуальные проблемы системы образования в зарубежных странах мира, а также подробно рассмотрены азиатская и европейская модель образования, проведен сравнительный анализ по степени охвата молодого поколения образовательными учреждениями. В данной статье освящены проблемы развития системы образования в Узбекистане и острая необходимость в совершенствовании и реформировании с учётом внедрения передового опыта развитых стран мира.
Мақолада таълим тизимини ривожлантиришда хорижий давлатларнинг тажрибалари ўрганилиб, уларни Ўзбекистонда қўллаш имкониятлари кўриб чиқилган. Мақолада хорижий мамлакатлар таълим тизимларининг ташкил этилганлиги усуллари, улардаги муаммолар, таълимни ташкил этишнинг Европа ва Осиё моделлари, аҳолининг энг ёш қисмини таълимга жалб қилишдаги таққослаш таҳлиллари ёритилган. Ш Ш у билан биргаликда Ўзбекистонда таълим тизимидаги мавжуд муаммоларга тўхталиб, таълим тизимини ривожлантириш ва такомиллаштириш учун ривожланган хорижий мамалакатлар тажрибасини қўллаш зарурияти асосланган.
The experience of foreign countries in development of an education system and possibility of its application in Uzbekistan is considered in this article.Current international problems of an education system of the world are shown in the article. As well in detail considered Asian and the European models of education, comparative analysis by educational institutions coverage of the young generation is carried out.The problems of development of Uzbekistan’s education system and urgent needs of improvement and reforming implementing the best practices of the developed countries of the world are considered in the article.
Мақолада таълим тизимини ривожлантиришда хорижий давлатларнинг тажрибалари ўрганилиб, уларни Ўзбекистонда қўллаш имкониятлари кўриб чиқилган. Мақолада хорижий мамлакатлар таълим тизимларининг ташкил этилганлиги усуллари, улардаги муаммолар, таълимни ташкил этишнинг Европа ва Осиё моделлари, аҳолининг энг ёш қисмини таълимга жалб қилишдаги таққослаш таҳлиллари ёритилган. Ш Ш у билан биргаликда Ўзбекистонда таълим тизимидаги мавжуд муаммоларга тўхталиб, таълим тизимини ривожлантириш ва такомиллаштириш учун ривожланган хорижий мамалакатлар тажрибасини қўллаш зарурияти асосланган.
The experience of foreign countries in development of an education system and possibility of its application in Uzbekistan is considered in this article.Current international problems of an education system of the world are shown in the article. As well in detail considered Asian and the European models of education, comparative analysis by educational institutions coverage of the young generation is carried out.The problems of development of Uzbekistan’s education system and urgent needs of improvement and reforming implementing the best practices of the developed countries of the world are considered in the article.