Vocabulary acquisition for young learners
- № 4(4) 2014
Страницы:
61
–
71
Язык: английский
Аннотация
An increasing number of children around the world, including Bosnian children, are being educated in asecond language (L2). This L2 learning in primary school settingsraises interesting questions about the development of L2 vocabulary. Investigating the nature of vocabulary knowledge in these L2 children is important particularly as they face the significant challenge of acquiring L2 vocabulary in order to handle school work. This is the case with children who participated in this study. They attend the first grade at International Primary School in Sarajevo where keysubjects are taught in English.
Дунё бўйича, шу жумладан, Боснияда ҳам иккинчи тилда таълим олаётган болаларнинг сони кўпайиб бормоқда. Бу иккинчи тил, бошланғич мактаб доирасида таълим олаётганларда, иккинчи тил луғат заҳирасини кўпайтиришдек қизиқ масалани юзага келтиради. Бу болалардаги иккинчи тил луғати заҳирасини билиш табиатини ўрганиш муҳим, чунки улар мактабда фойдаланиш учун луғат заҳирасини эгаллашдек муаммога дуч келадилар. Бу тадқиқотда қатнашган болалар ҳам шу каби муаммоларга дуч келган. Улар асосий фанлар инглиз тилида ўқитиладиган Сараевадаги биринчи даражали Ҳалқаро бошланғич мактабга борадилар.
Все большее количество детей во всем мире получает образование на втором языке, это относится и к боснийским детям. Этот второй язык, изучающийся в параметрах начальной школы, поднимает интересные вопросы о развитии словарного запаса второго языка. Исследование природы знания словаря второго языка этими детьми особенно важно, поскольку они оказываются перед существенной проблемой усвоения словарного запаса второго языка, необходимого для учебы. Так обстоит дело с детьми, которые участвовали в этом исследовании. Они посещают элитную Международную начальную школу в Сараево, где ключевые предметы преподаются на английском языке.
Дунё бўйича, шу жумладан, Боснияда ҳам иккинчи тилда таълим олаётган болаларнинг сони кўпайиб бормоқда. Бу иккинчи тил, бошланғич мактаб доирасида таълим олаётганларда, иккинчи тил луғат заҳирасини кўпайтиришдек қизиқ масалани юзага келтиради. Бу болалардаги иккинчи тил луғати заҳирасини билиш табиатини ўрганиш муҳим, чунки улар мактабда фойдаланиш учун луғат заҳирасини эгаллашдек муаммога дуч келадилар. Бу тадқиқотда қатнашган болалар ҳам шу каби муаммоларга дуч келган. Улар асосий фанлар инглиз тилида ўқитиладиган Сараевадаги биринчи даражали Ҳалқаро бошланғич мактабга борадилар.
Все большее количество детей во всем мире получает образование на втором языке, это относится и к боснийским детям. Этот второй язык, изучающийся в параметрах начальной школы, поднимает интересные вопросы о развитии словарного запаса второго языка. Исследование природы знания словаря второго языка этими детьми особенно важно, поскольку они оказываются перед существенной проблемой усвоения словарного запаса второго языка, необходимого для учебы. Так обстоит дело с детьми, которые участвовали в этом исследовании. Они посещают элитную Международную начальную школу в Сараево, где ключевые предметы преподаются на английском языке.