Vocabulary acquisition for young learners
- № 4(4) 2014
Страницы:
61
–
71
Язык: английский
Аннотация
An  increasing  number  of  children  around  the  world,  including  Bosnian  children,  are  being educated  in asecond  language  (L2).  This  L2  learning  in  primary  school  settingsraises  interesting questions   about   the   development   of   L2   vocabulary.   Investigating   the   nature   of   vocabulary knowledge  in  these  L2  children  is  important  particularly  as  they  face  the  significant  challenge  of acquiring  L2  vocabulary  in  order  to  handle  school  work.  This  is  the  case  with  children  who participated  in  this  study.  They  attend  the  first  grade  at  International  Primary  School  in  Sarajevo where keysubjects are taught in English.
Дунё бўйича, шу жумладан, Боснияда ҳам иккинчи тилда таълим олаётган болаларнинг сони кўпайиб бормоқда. Бу иккинчи тил, бошланғич мактаб доирасида таълим олаётганларда, иккинчи тил луғат заҳирасини кўпайтиришдек қизиқ масалани юзага келтиради. Бу болалардаги иккинчи тил луғати заҳирасини билиш табиатини ўрганиш муҳим, чунки улар мактабда фойдаланиш учун луғат заҳирасини эгаллашдек муаммога дуч келадилар. Бу тадқиқотда қатнашган болалар ҳам шу каби муаммоларга дуч келган. Улар асосий фанлар инглиз тилида ўқитиладиган Сараевадаги биринчи даражали Ҳалқаро бошланғич мактабга борадилар.
Все большее количество детей во всем мире получает образование на втором языке, это относится и к боснийским детям. Этот второй язык, изучающийся в параметрах начальной школы, поднимает интересные вопросы о развитии словарного запаса второго языка. Исследование природы знания словаря второго языка этими детьми особенно важно, поскольку они оказываются перед существенной проблемой усвоения словарного запаса второго языка, необходимого для учебы. Так обстоит дело с детьми, которые участвовали в этом исследовании. Они посещают элитную Международную начальную школу в Сараево, где ключевые предметы преподаются на английском языке.
				Дунё бўйича, шу жумладан, Боснияда ҳам иккинчи тилда таълим олаётган болаларнинг сони кўпайиб бормоқда. Бу иккинчи тил, бошланғич мактаб доирасида таълим олаётганларда, иккинчи тил луғат заҳирасини кўпайтиришдек қизиқ масалани юзага келтиради. Бу болалардаги иккинчи тил луғати заҳирасини билиш табиатини ўрганиш муҳим, чунки улар мактабда фойдаланиш учун луғат заҳирасини эгаллашдек муаммога дуч келадилар. Бу тадқиқотда қатнашган болалар ҳам шу каби муаммоларга дуч келган. Улар асосий фанлар инглиз тилида ўқитиладиган Сараевадаги биринчи даражали Ҳалқаро бошланғич мактабга борадилар.
Все большее количество детей во всем мире получает образование на втором языке, это относится и к боснийским детям. Этот второй язык, изучающийся в параметрах начальной школы, поднимает интересные вопросы о развитии словарного запаса второго языка. Исследование природы знания словаря второго языка этими детьми особенно важно, поскольку они оказываются перед существенной проблемой усвоения словарного запаса второго языка, необходимого для учебы. Так обстоит дело с детьми, которые участвовали в этом исследовании. Они посещают элитную Международную начальную школу в Сараево, где ключевые предметы преподаются на английском языке.
