Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

Умумтаълим мактабларида физика фанидан моддаларнинг магнит хусусиятини ўргатиш дарсида замонавий педагогик технологияларни қўллаш

Норкулов Н.

Зикриллаев Н.Ф.

Уракова Ф.Э.

Современное образование

  • № 5 ( 114) 2022

Страницы: 

33

 – 

39

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

В статье показаны возможности организации учебного процесса с использованием новых педагогических методов при преподавании физике с целью дать учащимся средних школ более широкое представление о магнитных свойствах материалов. Учителям были даны предложения о том, какие методы использовать при обучении магнитные свойства вещества целью в глубоком уровне формирования их знаний и навыков. В конце урока выслушиваются личные мнения учащихся по теме и оценивается их усвоение урока на основе взаимного обсуждения.

Мақолада физика фанидан моддаларнинг магнит хусусиятлари ҳақида умумтаълим мактаблари ўқувчиларига кенгроқ тушунча бериш мақсадида дарс жараёнини ўтишда янги педагогик методларни қўллаган ҳолда ташкил этиш имкониятлари кўрсатиб берилди. Ўқувчиларга физика фанини ўқитишда уларнинг билим ва кўникмаларини юқори даражада шакллантиришда қандай манбалардан фойдаланиш бўйича таклифлар берилди. Дарс якунида ўқувчиларнинг мавзу бўйича шахсий фикр-мулоҳазаларини тинглаб ўзаро муҳокама қилиш асосида уларнинг ўзлаштиришларини баҳолаш таклиф этилди.

The article shows the possibilities of organizing the educational process using new pedagogical methods in teaching physics in order to give secondary school students a broader understanding of the magnetic properties of materials. Teachers were given suggestions on what methods to use when teaching the magnetic properties of matter to aim at a deep level of shaping their knowledge and skills. At the end of the lesson, students’ personal opinions on the topic are heard and their assimilation is assessed on the basis of mutual discussion.

Список использованных источников

  1. Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёев раислигида 5 апрель куни ўтказилган видеоселектор. // “Янги Ўзбекистон” ижтимоий-сиёсий газета, 2022 йил 6 апрель, 68-сон.
  2. Айкан ва Юму Ак. Ўрта мактаб ўқув дастурида физика мавзуларини тушуниш даражалари. Миллий эйтим дергиси 159-179. 2003.
  3. Боздоан ва Ёлчин. Бошланғич фанлар курси тажрибаларининг частотасини аниқлаш ва дуч келган муаммолар. Gazi Universiteti Kir ehir Eitim Fakultesi dergisi 1:59-70.2004.
  4. Усмонов Т. Физика VI-IX (синфлар учун дарсликка қўшимча) Астрономия-9 (коинот физикаси). - Тошкент 2002, 27-28 б.
  5. Махмудова Х. Аниқ ва табиий фанларни ўқитиш методикаси ўқув-услубий мажмуаси. – Тошкент: 2016. - 14-24 б.
  6. Қодиров М., Ўроқов Ш., Низомов Х. Умумтаълим мактабларида физика фанини ўқитиш. – Самарқанд: 2014. - 12-13 б.
  7. Зикриллаев Н., Уракова Ф. Абу Райҳон Берунийнинг физика соҳасидаги илмий асарларидан таълим жараёнида фойдаланиш. –Тошкент: 2022. - 6-7 б.
  8. Зикриллаев Ф., Берунийнинг физика соҳасидаги ишлари. –Тошкент: 1973. - 16-17 б.

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS