Theoretical basis of development of image
- № 4(4) 2014
Страницы:
103
–
108
Язык: английский
Аннотация
The  article analyses theories  of  formation  and  development  of  the  concept  «image».And it also coversthe types of image, factors influencing on audience specifics and its important features.
Мақолада имиж тушунчасининг шаклланиши ва ривожланишига оид назариялар таҳлили келтирилган. Шунингдек, имижнинг турлари, аудиторияга таъсир этувчи омиллари каби муҳим хусусиятлари ҳақида сўз боради.
В статье анализируются теории формирования и развития понятия “имидж”, а также речь идет о видах имиджа, факторах, влияющих на аудиторию, и его важных особенностях.
				Мақолада имиж тушунчасининг шаклланиши ва ривожланишига оид назариялар таҳлили келтирилган. Шунингдек, имижнинг турлари, аудиторияга таъсир этувчи омиллари каби муҳим хусусиятлари ҳақида сўз боради.
В статье анализируются теории формирования и развития понятия “имидж”, а также речь идет о видах имиджа, факторах, влияющих на аудиторию, и его важных особенностях.
