Teaching ESP writing
- № 4(4) 2014
Страницы:
79
–
82
Язык: английский
Аннотация
Writing is one of the most important components of a journalist’s job. The students have some problems in generating ideas when given some writing task. We should teach them such prewriting activities as brainstorming, freewriting, clustering, outlining, cubing, looping in class and practice these activities before getting down to some assignment on writing.
Журналист талабаларга чет тилни ўқитишда кўп эътибор ёзишни ўргатишга қаратилади. Талабалар ижодий фикрлаш фаоллигини ривожлантиришда қийинчиликларга дуч келадилар. Ушбу қобилиятни ривожлантириш учун «ақлий ҳужум», «кластер», «кубик», режа тузиш ва шу каби методларга асосланган машғулотлар кўринишидаги тайёргарлик ишлари амалга оширилади.
При обучении студентов-журналистов иностранному языку много внимания уделяется их умению писать. Студенты испытывают трудности в развитии творческой активности мышления. Для стимулирования этого умения проводится большая подготовительная работа в виде различных методов, таких как «мозговой штурм», методы «кластера», «кубика», планирования и т.д.
Журналист талабаларга чет тилни ўқитишда кўп эътибор ёзишни ўргатишга қаратилади. Талабалар ижодий фикрлаш фаоллигини ривожлантиришда қийинчиликларга дуч келадилар. Ушбу қобилиятни ривожлантириш учун «ақлий ҳужум», «кластер», «кубик», режа тузиш ва шу каби методларга асосланган машғулотлар кўринишидаги тайёргарлик ишлари амалга оширилади.
При обучении студентов-журналистов иностранному языку много внимания уделяется их умению писать. Студенты испытывают трудности в развитии творческой активности мышления. Для стимулирования этого умения проводится большая подготовительная работа в виде различных методов, таких как «мозговой штурм», методы «кластера», «кубика», планирования и т.д.