Талаба-ёшларнинг интернет тармоғидан фойдаланишида ахборот-психологик хавфсизлигини таъминлаш: муаммо ва ечимлар
- № 2 (99) 2021
Страницы:
29
–
38
Язык: узбекский
Аннотация
В статье анализируются современные теории информации, влияние информационно-
коммуникационных технологий и средств массовой информации на человеческий разум, плюсы и минусы использования студентами Интернета в учебном процессе, представлены проблемы, связанные с системой Интернета, а также приведены выводы и рекомендации.
Мақолада ҳозирги кунда ахборотга оид назариялар, ахборот-коммуникация технологиялар ва оммавий ахборот воситаларининг инсон онгига таъсири, талаба-ёшларнинг ўқув жараёнида Интернетдан фойдаланишининг салбий ва ижобий жиҳатлари ҳамда Интернет тизими билан боғлиқ муаммолар таҳлил қилиниб, хулоса ва таклифлар келтирилган.
In the article are presented modern theories of information, the influence of information and communication technologies and the mass media on the human mind, the pros and cons of students using the Internet in the educational process, discussed problems connected with the Internet system,and some conclusions and recommendations are done.
Мақолада ҳозирги кунда ахборотга оид назариялар, ахборот-коммуникация технологиялар ва оммавий ахборот воситаларининг инсон онгига таъсири, талаба-ёшларнинг ўқув жараёнида Интернетдан фойдаланишининг салбий ва ижобий жиҳатлари ҳамда Интернет тизими билан боғлиқ муаммолар таҳлил қилиниб, хулоса ва таклифлар келтирилган.
In the article are presented modern theories of information, the influence of information and communication technologies and the mass media on the human mind, the pros and cons of students using the Internet in the educational process, discussed problems connected with the Internet system,and some conclusions and recommendations are done.