Ta’lim sifatini oshirishda innovatsion Texnologiyalarning o‘rni
- № 1 (1) 2017
Страницы:
77
–
80
Язык: узбекский
Аннотация
Правильное применение новых технологий в учебно-воспитательном процессе требует от преподавателя быть главным организатором или советчиком. Это в свою очередь, требует от студентов (курсантов) проявлять самостоятельность, творчество и волевые качества.
O‘quv-tarbiya jarayonida yangi texnologiyalarning to‘g‘ri joriy etilishi o‘qituvchining bu jarayonda asosiy tashkilotchi yoki maslahatchi sifatida faoliyat yuritishiga olib keladi. Bu esa talabadan (kursantdan) ko‘proq mustaqillikni,ijodni va irodaviy sifatlarni talab etadi.
Correct application of new technologies in teaching and educational process demands from the teacher to be the main organizer or the adviser. It in turn demands from students (cadets) to show independence, creativity and strong-willed qualities.
O‘quv-tarbiya jarayonida yangi texnologiyalarning to‘g‘ri joriy etilishi o‘qituvchining bu jarayonda asosiy tashkilotchi yoki maslahatchi sifatida faoliyat yuritishiga olib keladi. Bu esa talabadan (kursantdan) ko‘proq mustaqillikni,ijodni va irodaviy sifatlarni talab etadi.
Correct application of new technologies in teaching and educational process demands from the teacher to be the main organizer or the adviser. It in turn demands from students (cadets) to show independence, creativity and strong-willed qualities.