Шахсга йўналтирилган таълим асосида талабаларда тадқиқотчилик малакаларини ривожлантириш
- № 8 (153) 2025
Страницы:
10
–
17
Язык: узбекский
Аннотация
Направление студентов на научно-исследовательскую деятельность является неотъемлемой частью учебного процесса высшего образования. В условиях роста объема источников знаний и использования искусственного интеллекта проведение научных исследований для создания уникальных новых идей и продуктов остается актуальным. В статье на примере дисциплины «Методология научных исследований» изучены возможности развития исследовательских навыков у студентов на основе личностно-ориентированного обучения в учебном процессе высшего образования.
Талабаларни илмий тадқиқот фаолиятига йўналтириш олий таълим ўқув жараёнининг ажралмас қисмидир. Билим манбалари ҳажми, сунъий интеллектдан фойдаланиш ошиб бораётган бугунги кунда бетакрор янги ғоя ва маҳсулотларни яратишда илмий тадқиқот олиб бориш долзарблигича қолмоқда. Мақолада олий таълим ўқув жараёнида шахсга йўналтирилган таълим асосида талабаларда тадқиқотчилик малакаларини ривожлантириш имкониятлари “Илмий тадқиқот методологияси” фани мисолида ўрганилган.
Guiding students toward scientific research activity is an integral part of the higher education learning process. In today’s context-characterized by the growing volume of information sources and the expanding use of artificial intelligence-conducting scientific research remains essential for generating unique new ideas and products. This article explores the opportunities for developing students’ research skills through learner-centered education within the framework of the subject «Methodology of Scientific Research» in higher education.
Талабаларни илмий тадқиқот фаолиятига йўналтириш олий таълим ўқув жараёнининг ажралмас қисмидир. Билим манбалари ҳажми, сунъий интеллектдан фойдаланиш ошиб бораётган бугунги кунда бетакрор янги ғоя ва маҳсулотларни яратишда илмий тадқиқот олиб бориш долзарблигича қолмоқда. Мақолада олий таълим ўқув жараёнида шахсга йўналтирилган таълим асосида талабаларда тадқиқотчилик малакаларини ривожлантириш имкониятлари “Илмий тадқиқот методологияси” фани мисолида ўрганилган.
Guiding students toward scientific research activity is an integral part of the higher education learning process. In today’s context-characterized by the growing volume of information sources and the expanding use of artificial intelligence-conducting scientific research remains essential for generating unique new ideas and products. This article explores the opportunities for developing students’ research skills through learner-centered education within the framework of the subject «Methodology of Scientific Research» in higher education.