Рақамли тафаккур ва уни таълимга жорий этиш масалалари (илмий манбалар таҳлили)
- № 3 2021
Страницы:
39
–
45
Язык: узбекский
Аннотация
В данной статье на основе научных источников изучен навык вычислительного мышления, необходимый для будущего поколения, и проводимые в мире работы по его внедрению в образование.Также определены стратегии обучения к программированию с дошкольного возраста, как подхода для развития вычислительного мышления.
Ушбу мақолада рақамли тафаккур ва уни келажак авлод учун зарур кўникма сифатида таълимга жорий этиш бўйича жаҳонда олиб борилаётган ишлар илмий манбалар асосида ўрганилган. Шунингдек, рақамли тафаккурни ривожлантиришда қўлланилаётган ёндашув- дастурлашга мактабгача таълим ёшидан тайёрлаш стратегиялари аниқланган.
In the article implementing basic scientific sources is studied the skill necessary for the future generation,digital thinking ability and the works carried out in the world to introduce that into education. Also defined strategies for teaching programming in preschool educational, as approach for the development of digital thinking.
Ушбу мақолада рақамли тафаккур ва уни келажак авлод учун зарур кўникма сифатида таълимга жорий этиш бўйича жаҳонда олиб борилаётган ишлар илмий манбалар асосида ўрганилган. Шунингдек, рақамли тафаккурни ривожлантиришда қўлланилаётган ёндашув- дастурлашга мактабгача таълим ёшидан тайёрлаш стратегиялари аниқланган.
In the article implementing basic scientific sources is studied the skill necessary for the future generation,digital thinking ability and the works carried out in the world to introduce that into education. Also defined strategies for teaching programming in preschool educational, as approach for the development of digital thinking.