Педагогика таълим йўналиши талабаларини эргономик фаолиятга тайёрлаш
- № 5 (150) 2025
Страницы:
9
–
16
Язык: узбекский
Аннотация
В статье обоснована актуальность эргономических знаний, навыков и умений в организации эргономичной среды обучения в школах и развитии эргономической культуры современных школьных учителей. Также рассмотрены такие проблемы эргономичной системы, как экономия труда педагогов и учащихся, участие учителя в создании комфортной, эффективной и
безопасной образовательной среды в школе.
Мақолада мактабларда эргономик таълим муҳитини ташкил этишнинг ва ҳозирги замон мактаб ўқитувчисининг эргономик маданиятини ривожлантиришда эргономик билим, кўникма ва малакаларнинг долзарблиги асосланган. Шунингдек, эргономик тизимда педагог ва ўқувчиларнинг меҳнатни тежаш, мактабда қулай ва самарали, хавфсиз таълим муҳитини яратишда ўқитувчининг иштирок этиши муаммолари кўриб чиқилган.
The article substantiates the relevance of ergonomic knowledge, skills and abilities in organizing an ergonomic learning environment in schools and developing the ergonomic culture of modern school teachers. It also examines such problems of the ergonomic system as saving the labor of teachers and students, and the teacher’s participation in creating a comfortable, effective and safe educational environment at school.
Мақолада мактабларда эргономик таълим муҳитини ташкил этишнинг ва ҳозирги замон мактаб ўқитувчисининг эргономик маданиятини ривожлантиришда эргономик билим, кўникма ва малакаларнинг долзарблиги асосланган. Шунингдек, эргономик тизимда педагог ва ўқувчиларнинг меҳнатни тежаш, мактабда қулай ва самарали, хавфсиз таълим муҳитини яратишда ўқитувчининг иштирок этиши муаммолари кўриб чиқилган.
The article substantiates the relevance of ergonomic knowledge, skills and abilities in organizing an ergonomic learning environment in schools and developing the ergonomic culture of modern school teachers. It also examines such problems of the ergonomic system as saving the labor of teachers and students, and the teacher’s participation in creating a comfortable, effective and safe educational environment at school.