On the legal regulation of electronic education in the republic of Uzbekistan
- № 1 2019
Страницы:
112
–
115
Язык: английский
Аннотация
В статье речь идет о текущем положении нормативно-правового регулирования электронного образования в Республике Узбекистан. В связи с бурным развитием сетевых электронных технологий предлагается укрепление нормативно-правовой основы системы национального образования, путем принятия Закона «О внесении изменений в Закон Республики Узбекистан «Об образовании». В статье даны описание к понятиям как смешенное обучение, электронное и дистанционное обучение. Кроме того, статья содержит предложения по внедрению смешенного и электронного обучения в вузах. Приведены основные преимущества и недостатки таких видов обучения.
Мақолада Ўзбекистон Республикасида электрон таълимни меъёрий-ҳуқуқий тартибга солишнинг жорий ҳолати хусусида сўз боради. Тармоқли электрон технологияларнинг жадал ривожланаётгани муносабати билан, “Таълим тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикаси Қонунига ўзгартиришлар киритиш тўғрисида”ги Қонун қабул қилиш орқали, миллий таълим тизимининг меъёрий-ҳуқуқий асосларини мустаҳкамлаш таклиф этилади. Мақолада аралаш таълим, электрон ва масофавий таълим каби тушунчаларнинг моҳияти ёритилган. Шунингдек, олий таълим тизимига аралаш ва электрон таълимни жорий қилиш бўйича таклифлар илгари сурилган. Бундай таълим турларининг асосий афзалликлари ва бартараф этилиши лозим бўлган камчиликлари кўрсатиб берилган.
The article deals with the current state of legal regulation of electronic education in the Republic of Uzbekistan. In connection with the rapid development of electronic networking technologies, it is proposed to strengthen the regulatory framework of the national education system by adopting the Law «On amendments to the Law of the Republic of Uzbekistan «On education»». The article has information about concept as blended learning, electronic training and distant education. Moreover, it offers an introduction of the blended and electronic training. Besides that, it provides the main advantages and shortcomings of such types of training.
Мақолада Ўзбекистон Республикасида электрон таълимни меъёрий-ҳуқуқий тартибга солишнинг жорий ҳолати хусусида сўз боради. Тармоқли электрон технологияларнинг жадал ривожланаётгани муносабати билан, “Таълим тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикаси Қонунига ўзгартиришлар киритиш тўғрисида”ги Қонун қабул қилиш орқали, миллий таълим тизимининг меъёрий-ҳуқуқий асосларини мустаҳкамлаш таклиф этилади. Мақолада аралаш таълим, электрон ва масофавий таълим каби тушунчаларнинг моҳияти ёритилган. Шунингдек, олий таълим тизимига аралаш ва электрон таълимни жорий қилиш бўйича таклифлар илгари сурилган. Бундай таълим турларининг асосий афзалликлари ва бартараф этилиши лозим бўлган камчиликлари кўрсатиб берилган.
The article deals with the current state of legal regulation of electronic education in the Republic of Uzbekistan. In connection with the rapid development of electronic networking technologies, it is proposed to strengthen the regulatory framework of the national education system by adopting the Law «On amendments to the Law of the Republic of Uzbekistan «On education»». The article has information about concept as blended learning, electronic training and distant education. Moreover, it offers an introduction of the blended and electronic training. Besides that, it provides the main advantages and shortcomings of such types of training.