Олий таълим тизимини молиялаштиришда давлат иштироки: иқтисодий ривожланган мамлакатлар мисолида
- № 7 2018
Страницы:
51
–
57
Язык: узбекский
Аннотация
В статье рассматриваются подходы зарубежных стран в вопросах участия в финансировании системы образования. Изучается опыт пяти экономически развитых государств – Норвегия, США, Новой Зеландии, Японии и Великобритании.
Мақолада хорижий мамлакатларнинг таълим тизимини молиялаштиришдаги ўзига хос йўналишлари кўриб чиқилган. Иқтисодий ривожланган бешта давлат — Норвегия, АҚШ, Янги Зеландия, Япония ва Буюк Британиянинг илғор тажрибалари ўрганилган.
This article examines the approaches of different countries for the issues of participation in the financing of the education system. The experience of five economically developed countries — Norway, USA, New Zealand, Japan and Great Britain is studied.
Мақолада хорижий мамлакатларнинг таълим тизимини молиялаштиришдаги ўзига хос йўналишлари кўриб чиқилган. Иқтисодий ривожланган бешта давлат — Норвегия, АҚШ, Янги Зеландия, Япония ва Буюк Британиянинг илғор тажрибалари ўрганилган.
This article examines the approaches of different countries for the issues of participation in the financing of the education system. The experience of five economically developed countries — Norway, USA, New Zealand, Japan and Great Britain is studied.