Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

O’qitish tizimida o’quvchi-talabalarda disleksiyaning Bartaraf etish yo’llarini tahlil etish

Гуломов Ш.Р.

Абдужалилов Ж.А.

Перспективы развития высшего образования

  • № 8 2020

Страницы: 

92

 – 

100

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

Ushbu maqolada disleksiyani tadqiq etishning joriy holati tavsif etilgan. Professoro’qituvchilarni disleksiya bilan bog’liq bazaviy ma’lumotlar bilan ta’minlash, hamda disleksiya doirasida pedagogikaning asosiy nazariy savollari mavzusi ochib berilgan.

In this document the current state of dyslexia research is described. It helps to provide the staff with basic information about dyslexia; furthermore, it answers main theoretical questions of pedagogy in the framework of dyslexia.

Список использованных источников

  1. Angela Repanovici. Diversity and Inclusion Action Plan. Best practices. Dresden, one week DECIDE project training_25-29 March 2019.
  2. Moats, L., & Dakin, K. (2008). Moats, L., & Dakin, K. (2008). Dyslexia basics, 1-3. Retrieved October 1, 2013
  3. Moats, L., & Dakin, K. (2008). Basic facts about dyslexia and other reading problems. Baltimore,MD: International Dyslexia Association.
  4. School age dyslexia screener (2013, October) Retrieved October 1, 2013
  5. Shultz, J. (2013). The dyslexia-stress-anxiety connection, 1-4. Retrieved October 1, 2013

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS