“Муколима” методи — ўқувчилар коммуникатив компетентлигини ривожлантиришнинг муҳим воситаси: тарихий тажриба
- № 2 (99) 2021
Страницы:
81
–
86
Язык: узбекский
Аннотация
В статье раскрывается содержание и сущность метода зубрёжки в развитии коммуникативной компетенции учащихся. Представлены методические рекомендации по использованию интерактивных методов обучения общеобразовательным предметам и формированию коммуникативной компетентности учащихся через организацию самостоятельной работы.
Мақолада ўқувчиларда коммуникатив компетентлигини ривожлантиришдаги тарихий тажриба:муколима методининг мазмуни ва моҳияти ёритилган. Умумтаълим фанларини ўқитишнинг интерфаол усулларидан фойдаланиш ва ўқувчиларнинг мустақил ишларини ташкил этиш орқали уларнинг коммуникатив компетентлигини шакллантириш борасида услубий тавсиялар тақдим этилган.
The article reveals the content and essence of the cramming method in the development of the communicative competence of students. Methodical recommendations of interactive methods implementation in teaching general education subjects and the formation of communicative competence of students through the organization of independent work are presented.
Мақолада ўқувчиларда коммуникатив компетентлигини ривожлантиришдаги тарихий тажриба:муколима методининг мазмуни ва моҳияти ёритилган. Умумтаълим фанларини ўқитишнинг интерфаол усулларидан фойдаланиш ва ўқувчиларнинг мустақил ишларини ташкил этиш орқали уларнинг коммуникатив компетентлигини шакллантириш борасида услубий тавсиялар тақдим этилган.
The article reveals the content and essence of the cramming method in the development of the communicative competence of students. Methodical recommendations of interactive methods implementation in teaching general education subjects and the formation of communicative competence of students through the organization of independent work are presented.