Методик кластер замонавий мактабда соғлом рақобат воситаси сифатида
- № 2 (99) 2021
Страницы:
46
–
50
Язык: узбекский
Аннотация
В статье приведены рекомендации по организации методической службы, которая воздействует на повышение качества образования в общеобразовательных и специальных учреждениях. В частности, изложены содержание и этапы применения инновационного подхода “Методический кластер”.
Ушбу мақолада умумтаълим ва махсус таълим муассасаларида таълим сифатини оширишга таъсир этувчи методик хизматни инновацион ёндашувлар асосида ташкил этиш бўйича тавсиялар келтирилган. Хусусан, “Методик кластер” инновацион ёндашувни татбиқ этишнинг мазмуни ва босқичлари баён этилган.
In the article is provided recommendations for the organization of methodological services on the basis of innovative approaches that affect the quality of education in general and special education institutions.In particular, the content and stages of implementation of the innovative approach «Methodical Cluster»are described.
Ушбу мақолада умумтаълим ва махсус таълим муассасаларида таълим сифатини оширишга таъсир этувчи методик хизматни инновацион ёндашувлар асосида ташкил этиш бўйича тавсиялар келтирилган. Хусусан, “Методик кластер” инновацион ёндашувни татбиқ этишнинг мазмуни ва босқичлари баён этилган.
In the article is provided recommendations for the organization of methodological services on the basis of innovative approaches that affect the quality of education in general and special education institutions.In particular, the content and stages of implementation of the innovative approach «Methodical Cluster»are described.