Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

Мактабгача ёшдаги болаларда коммуникатив компетенцияни шакллантиришга оид назариялар

Комилова Д.А.

Современное образование

  • № 4 (101) 2021

Страницы: 

65

 – 

70

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

В статье освещается проблема формирования коммуникативной компетенции у детей старшего дошкольного возраста. Анализируются понятия коммуникативности, компетенции и компетентности. Обсуждаются теоретические и практические аспекты формирования коммуникативной компетенции у детей.

Мақолада мактабгача катта ёшдаги болаларда коммуникатив компетенцияни шакллантириш муаммоси ёритилган. Коммуникативлик, компетенция ва компетентлик тушунчалари таҳлил этилган. Шунингдек, болаларда коммуникатив компетенцияни шакллантиришнинг назарий ва амалий жиҳатлари хусусида сўз юритилади.

In the article is highlighted the problem of the formation of communicative competence among children of senior preschool age. The concepts of communication, competence and competencies are analyzed. The theoretical and practical aspects of the formation of communicative competence in children are discussed.

Список использованных источников

  1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 майдаги “Ўзбекистон Республикаси мактабгача таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПҚ-4312-сон қарори. - http://lex.uz/docs/4327235
  2. Ўзбекистон Республикасининг илк ва мактабгача ёшдаги болалар ривожланишига қўйиладиган Давлат талаблари. - Ўзбекистон Республикаси мактабгача таълим вазирининг 2018 йил 18 июндаги 1-мҳ-сон буйруғи билан тасдиқланган.
  3. Ўзбекистон Республикаси Мактабгача таълим вазирлиги. “Илк қадам” мактабгача таълим муассасасининг Давлат ўқув дастури. - Т.: 2018. 59 б. - https://www.unicef.org/uzbekistan/media/3771/file/%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B0% D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BC%D0%B0%20%D0%A3%D0%97%D0%91.pdf
  4. Бочарникова М. А. // Молодой ученый. 2009. - № 8 (8). - C.130-132 с.
  5. Гальскова Н.Д., Гез Н.И. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика: учеб. пособие для студ. лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений. - М.: Издательский центр “Академия”, 2006.- 336 с.
  6. Джураев Р.Х.,Толипов Ў.Қ., Сафарова Р.Ғ. ва бошқалар. Педагогик атамалар луғати. - Т.: Ўзбекистон Республикаси Фанлар академияси. “Фан” нашриёти, 2008. -196 б.
  7. Зунунов А ва бошқалар. Педагогика тарихи: Акад.лицей ва касб-ҳунар коллежлари учун дарслик. - Т.: “Шарқ”, 2002. – 192 б.
  8. Немов Р.С. Практическая психология: Учеб.пособие. - М.: Гуманит. изд. центр“Владос”, 1997. – 320 с.
  9. Седов К.Ф. Дискурс и личность. - М.: “Лабиринт”, 2004. - 320 с.
  10. Chomsky N. Aspects of the Theory of Syntax. - Boston: MIT Press, 1965.
  11. Хошимов К, Нишонова С. Педагогика тарихи: Дарслик. - Т.: А.Навоий номидаги Ўзбекистон Миллий кутубхонаси нашриёти, 2005. -304 б.
  12. Хуторский А.В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты //Интернет-журнал. ”Эйдос” - 2002. – 23 апреля.
  13. Холмухамедов М.М. Профессионал таълим тизимига компетенциявий ёндашувни жорий этиш масалалари. // “Педагогика” журнали. - Т.: 2020. 4-сон. Б. 3-7.
  14. Щукин А.Н. Методика преподавания русского языка как иностранного: учеб.пособие для вузов. - М.: “Высшая школа”, 2003. -332 с.

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS