Мактабгача ёшдаги болаларда коммуникатив компетенцияни шакллантиришга оид назариялар
- № 4 (101) 2021
Страницы:
65
–
70
Язык: узбекский
Аннотация
В статье освещается проблема формирования коммуникативной компетенции у детей старшего дошкольного возраста. Анализируются понятия коммуникативности, компетенции и компетентности. Обсуждаются теоретические и практические аспекты формирования коммуникативной компетенции у детей.
Мақолада мактабгача катта ёшдаги болаларда коммуникатив компетенцияни шакллантириш муаммоси ёритилган. Коммуникативлик, компетенция ва компетентлик тушунчалари таҳлил этилган. Шунингдек, болаларда коммуникатив компетенцияни шакллантиришнинг назарий ва амалий жиҳатлари хусусида сўз юритилади.
In the article is highlighted the problem of the formation of communicative competence among children of senior preschool age. The concepts of communication, competence and competencies are analyzed. The theoretical and practical aspects of the formation of communicative competence in children are discussed.
Мақолада мактабгача катта ёшдаги болаларда коммуникатив компетенцияни шакллантириш муаммоси ёритилган. Коммуникативлик, компетенция ва компетентлик тушунчалари таҳлил этилган. Шунингдек, болаларда коммуникатив компетенцияни шакллантиришнинг назарий ва амалий жиҳатлари хусусида сўз юритилади.
In the article is highlighted the problem of the formation of communicative competence among children of senior preschool age. The concepts of communication, competence and competencies are analyzed. The theoretical and practical aspects of the formation of communicative competence in children are discussed.