Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

“Lifelong learning” tamoyili asosida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini uzluksiz kasbiy rivojlantirishning asosiy yo‘nalishlari

Shodiyeva M.J.

Современное образование

  • № 2 ( 111) 2022

Страницы: 

58

 – 

65

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

В статье рассматривается «обучение на протяжении всей жизни» как основной принцип в образовании. Также научно-педагогически обоснованы основные направления непрерывного профессионального развития учителей начальных классов, эффективность обучения по принципу «обучение на протяжении всей жизни».

Maqolada “insonning butun hayoti davomida ta’lim olishi” ta’lim sohasidagi asosiy prinsiplar sifatida tadqiq qilingan. Shuningdek, boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini uzluksiz kasbiy rivojlantirishning asosiy yo‘nalishlari, “lifelong learning” tamoyili asosida o‘qitishning samaradorligi ilmiy-pedagogik jihatdan asoslangan.

The article examines “lifelong learning” as a basic principle in education. Also, the main directions of continuous professional development of primary school teachers, the effectiveness of teaching on the principle of “lifelong learning” is scientifically and pedagogically based.

Список использованных источников

  1. O‘zbekiston Respublikasining «Ta’lim to‘g‘risida»gi Qonuni. 2020 yil 23 sentabr, O‘RQ-637-son. Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 24.09.2020 y., 03/20/637/1313-son.
  2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 6 noyabrdagi “Ta’lim-tarbiya tizimini yanada takomillashtirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi PQ-4884-son qarori.
  3. Inncheon declaration/Education 2030: Towards inclusive and euitable quality education ang lifelong learning for all (Word Edutezcation Forum, 19-22 may 2015,Incheon, Republic of Korea).
  4. UNESCO. Learning: The Treasure within. UNESCO/HMSO, London. 1996.
  5. Alkarov E.M. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari asosida pedagog kadrlar uzluksiz kasbiy rivojlanishini boshqarish samaradorligini oshirish: pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi avtoreferati. –T.: 2021. – 60 b.
  6. Jarvis P. (2012). Learning from everyday life. Human and Social Studies Research and Practice, 1(1), 1–20. Retrieved October 20, 2016.
  7. Radjiyev A.B. Xalq ta’limi tizimida rahbar xodimlarni qayta tayyorlash va malakasini oshirishni boshqarish samaradorligini oshirish (umumta’lim maktab direktorlari misolida):pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD)dissertatsiyasi avtoreferati.T.:2020.61 b.
  8. N.Raxmanqulova, M.Yuldashev, A.Baxramov, M.Ahmedov, T.Raimov, A.Ametov. Xalq ta’limi xodimlarining malaka oshirish kurslaridan keyingi faoliyatlarini pedagogik qo‘llabquvvatlash.– T.: Lesson Press, 2018. – 160 b.
  9. Shodiyeva M.J. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini kasbiy rivojlantirishning ilmiypedagogik jihatlari // «Zamonaviy ta’lim» jurnali. 2021. №4 (101), 58-65-betlar.
  10. Ждан А.А. Управление системой непрерывного образования российской федерации. Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата экономических наук. Москва. : 2009 . –с 26.
  11. Ильин М.Э., Юн С.Г. Мир на пути к SMART-обществу: сб. науч. докл. междунар. образоват. форума, 9–10 окт. 2012, Москва, Крокус Экспо. – М., 2012. – С. 117-119.
  12. Кущева Н.Б., Терехова В.И. Концепция непрерывного образования взрослых как социальный институт инноваций // Интернет-журнал «Мир науки» 2016, Том 4, номер 3. http://mir-nauki.com/PDF/21PDMN316.pdf.
  13. Марданшина Р.М. Модели непрерывного образования в едином образовательном пространстве на рубеже XX-XXI веков. Дисс. кандидат педагогических наук, 2007. – с 196.
  14. Чурекова Т.М. Теоретико-методологические основы непрерывного образования личности в инновационных образовательных учреждениях. Дисс. доктор педагогических наук, 2002. – с 397.
  15. Шахмарова Р.Р. Непрерывное образование – основа развития личности в современном обществе / Международный научно-исследовательский журнал № 05 (59), Часть 2. Май. – с 85-87. DOI: https://doi.org/10.23670/IRJ.2017.59.072.
  16. https://zen.yandex.ru/media/canliradio/koncepciia-life-long-learning-zachemuchitsia-vsiu-jizn-60f52fc26de0994484124301

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS