“Lifelong learning” парадигмаси контекстида xxi аср компетенцияларининг дунё таълим дастурларига имплементацияси (контент-таҳлил)
- № 12 2021
Страницы:
18
–
25
Язык: узбекский
Аннотация
В данной статье проанализированы проблемы внедрения (контент-анализ) компетенций
XXI века в мировые образовательные системы в контексте парадигмы “Lifelong learning”.
Мазкур мақолада “Lifelong learning” таълим парадигмаси контекстида XXI аср компетенция- ларининг дунё таълим дастурларига имплементацияси масалалари таҳлил қилинган.
The article discusses the problems of active implementation (content analysis) of the competencies of the 21st century in educational systems and curricula in the context of the Lifelong learning paradigm.
Мазкур мақолада “Lifelong learning” таълим парадигмаси контекстида XXI аср компетенция- ларининг дунё таълим дастурларига имплементацияси масалалари таҳлил қилинган.
The article discusses the problems of active implementation (content analysis) of the competencies of the 21st century in educational systems and curricula in the context of the Lifelong learning paradigm.