Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

Корхоналар ривожланишида тадқиқотларнинг баъзи масалалари тўғрисида

Зайнутдинова У.

Халқаро молия ва ҳисоб

  • № 6 (12) 2019

Страницы: 

 – 

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

В статье рассматриваются роль научных исследований в реализации товаров и услуг и развитии предприятий, а также сущность и порядок реализации исследовательской политики на предприятиях, а также необходимость ее реализации.

Мақолада ишлаб чиқарилган товарлар ва хизматларни сотишда илмий тадқиқотлар олиб боришнинг корхоналарнинг ривожланишидаги ўрни ва корхоналарда тадқиқот сиёсатининг моҳияти ва амалга ошириш тартиби, ҳамда уни амалиётга жорий қилиш зарурлиги масалалари кўриб чиқилган.

The article discusses the role of scientific research in the development of enterprises, as well as the nature and procedure for implementing research policy in enterprises, as well as the need for its implementation.

Список использованных источников

  1. Хершген Х. Маркетинг: основы профессионального успеха: Учебник для вузов: Пер. с нем. –М.: ИНФРА –М., 2000. -134с.
  2. Г.Л.Багиев и др. Маркетинг, учебник, 2-е изд. М., “Экономика”. 2001, ст 34.
  3. Котлер Ф. Маркетинг менежмент. Экспресес курс. 2-е изд.пер. с анг. под.ред. С.Г.Божук. С-Пб.б “Питер”, 2005, ст 99.
  4. Солиев А., Бузрукхонов С. Маркетинг. T.: IQTISOD MOLIYA” 2010. 68 б.

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS