“Kompyuter grafikasi” fani bo‘yicha asosiy tushunchalarning fanlararo fraktal va tashkiliy bazasi, talabalarning o‘zlashtirish natijalarini diagnostika qilish usuli
- № 9 (118) 2022
Страницы:
34
–
40
Язык: узбекский
Аннотация
В данной статье представлена междисциплинарная фрактально-организационная база
основных понятий дисциплины «Компьютерная графика» и метод диагностики результатов обучения студентов. Представлен анализ комплексного и непрерывного совершенствования процесса фрактального формирования образовательной системы и использования метода фрактальной оценки в образовательном процессе. Представлены компоненты автоматизированной учебно-информационной системы компьютерного контроля знаний обучающихся на основе фрактальных методов.
Ushbu maqolada “Kompyuter grafikasi” fani bo‘yicha asosiy tushunchalarning fanlararo fraktal va tashkiliy bazasi, talabalarning o‘zlashtirish natijalarini diagnostika qilish usuli keltirilgan. Ta’lim tizimini fraktal shakllantirish jarayonini murakkab va uzluksiz takomillashtirish hamda o‘quv jarayonida fraktal baholash usulini qo`llash tahlili berib o‘tilgan. Fraktal usullar asosida talabalar bilimining kompyuter monitoringini avtomatlashtirilgan o‘quv axborot tizimi komponentlari keltirilgan.
The article develops an algorithm for determining the depth of knowledge and the synergistic effect of educational and cognitive activity based on the Hurst index, and analyzes the use of the fractal method for assessing the educational system. The components of an automated educational and information system for computer control of students’ knowledge based on fractal methods are presented.
Ushbu maqolada “Kompyuter grafikasi” fani bo‘yicha asosiy tushunchalarning fanlararo fraktal va tashkiliy bazasi, talabalarning o‘zlashtirish natijalarini diagnostika qilish usuli keltirilgan. Ta’lim tizimini fraktal shakllantirish jarayonini murakkab va uzluksiz takomillashtirish hamda o‘quv jarayonida fraktal baholash usulini qo`llash tahlili berib o‘tilgan. Fraktal usullar asosida talabalar bilimining kompyuter monitoringini avtomatlashtirilgan o‘quv axborot tizimi komponentlari keltirilgan.
The article develops an algorithm for determining the depth of knowledge and the synergistic effect of educational and cognitive activity based on the Hurst index, and analyzes the use of the fractal method for assessing the educational system. The components of an automated educational and information system for computer control of students’ knowledge based on fractal methods are presented.