Касбий таълим талабалари медиакомпетенцияларини такомиллаштиришнинг устувор жихатлари
- № 1 (1) 2019
Страницы:
197
–
200
Язык: узбекский
Аннотация
Современное педагогическое мышление и процессы требуют правильного использования новейших достижений в области информационных и коммуникационных технологий, радикального обновления формы и содержания образования и достижения качества. Это также подразумевает необходимость совершенствования навыков работы со СМИ будущих учителей. Учитывая это, в данной статье анализируются содержание и методы развития медиа-образования у учащихся профессионального образования. Классификации и уровни профессиональных знаний и навыков, важные для учителей профессионального образования, являются теоретическими. Эффективные технологии продвигаются. Также классифицирует активные методы,используемые иностранными педагогами в процессе обучения, систематизированы профессиональные качества преподавателя. Рекомендуются современные инновационные методы развития медиа-компетентности студентов, умения работать с мультимедийной информацией.
Замонавий педагогик тафаккур ва жараёнлар ахборот коммуникация технологияларининг илгор ютукларидан муносиб фойдаланиб, таълимнинг шакл ва мазмунини тубдан янгилаб, сифат самарадорлигига эришишни талаб килмокда. Бу уз навбатида, булгуси педагогларда медиакомпетенцияларни такомиллаштириш заруратини хам илгари суради. Шу жихатларни эътиборга олган холда, мазкур мацолада касбий таълим талабаларида медиакомпетенцияларни ривожлантириш мазмуни ва методлари тахлилий ёритилади. Медиатаълимий фаолият педагоглари учун мухцм булган касбий билим ва куникмалар курсаткичлари таснифи ва даражалари назарий асосланади. Бу борадаги самарадор технологиялар илгари сурилади. Шунингдек, хорижий мамлакатларнинг медиапедагоглари томонидан укув жараёнларида фойдаланиладиган фаол усуллар таснифланади.Медиасаводхон педагогга хос касбий мухим сифат лар тизимлаштирилади. Талабаларнинг медиакомпетентлигини, мультимедиа ахборотлари билан ишлаш ласкатини ривожлантиришнинг замонавий инновацион методлари тавсия килинади.
Modem pedagogical thinking and processes require the correct use of the latest achievements in the field of information and communication technologies, a radical renewal of the form and content of education and the achievement of quality. It also implies the need to improve the media skills of future teachers. Given this, this article analyzes the content and methods of developing media education in vocational education students. The classifications and levels of professional knowledge and skills that are important for vocational education teachers are theoretical. Effective technologies are advancing. It also classifies the active methods used by foreign teachers in the learning process,professional qualities of the teacher are systematized. Modern innovative methods of developing students’ media competence and the ability to work with multimedia information are recommended.
Замонавий педагогик тафаккур ва жараёнлар ахборот коммуникация технологияларининг илгор ютукларидан муносиб фойдаланиб, таълимнинг шакл ва мазмунини тубдан янгилаб, сифат самарадорлигига эришишни талаб килмокда. Бу уз навбатида, булгуси педагогларда медиакомпетенцияларни такомиллаштириш заруратини хам илгари суради. Шу жихатларни эътиборга олган холда, мазкур мацолада касбий таълим талабаларида медиакомпетенцияларни ривожлантириш мазмуни ва методлари тахлилий ёритилади. Медиатаълимий фаолият педагоглари учун мухцм булган касбий билим ва куникмалар курсаткичлари таснифи ва даражалари назарий асосланади. Бу борадаги самарадор технологиялар илгари сурилади. Шунингдек, хорижий мамлакатларнинг медиапедагоглари томонидан укув жараёнларида фойдаланиладиган фаол усуллар таснифланади.Медиасаводхон педагогга хос касбий мухим сифат лар тизимлаштирилади. Талабаларнинг медиакомпетентлигини, мультимедиа ахборотлари билан ишлаш ласкатини ривожлантиришнинг замонавий инновацион методлари тавсия килинади.
Modem pedagogical thinking and processes require the correct use of the latest achievements in the field of information and communication technologies, a radical renewal of the form and content of education and the achievement of quality. It also implies the need to improve the media skills of future teachers. Given this, this article analyzes the content and methods of developing media education in vocational education students. The classifications and levels of professional knowledge and skills that are important for vocational education teachers are theoretical. Effective technologies are advancing. It also classifies the active methods used by foreign teachers in the learning process,professional qualities of the teacher are systematized. Modern innovative methods of developing students’ media competence and the ability to work with multimedia information are recommended.