Касб таълим йўналиши талабаларини рақамли компетентлигини мультимедиали лойиҳа асосида ривожлантириш
- № 3 2021
Страницы:
32
–
38
Язык: узбекский
Аннотация
В статье описаны методы развития цифровой компетентности студентов, обучающихся
по направлению профессионального образования на основе мультимедийного проектирования. Кроме того, авторами в качестве образца разработана структура использования геймификации при организации работ по мультимедийному проектированию.
Мақолада касб таълим йўналишида таълим олаётган талабаларнинг рақамли компетентлигини мультимедиали лойиҳа асосида ривожлантириш усуллари ёритилган. Бундан ташқари,муаллиф томонидан мультимедиали лойиҳа ишларини ташкил этишда геймификация методидан фойдаланиш тузилмаси намуна сифатида ишлаб чиқилган.
The article describes the methods for the development of digital competence of students studying in the direction of professional education based on multimedia design. In addition, the author has developed the structure for the gamification’s implementation in organizing multimedia design work as a model.
Мақолада касб таълим йўналишида таълим олаётган талабаларнинг рақамли компетентлигини мультимедиали лойиҳа асосида ривожлантириш усуллари ёритилган. Бундан ташқари,муаллиф томонидан мультимедиали лойиҳа ишларини ташкил этишда геймификация методидан фойдаланиш тузилмаси намуна сифатида ишлаб чиқилган.
The article describes the methods for the development of digital competence of students studying in the direction of professional education based on multimedia design. In addition, the author has developed the structure for the gamification’s implementation in organizing multimedia design work as a model.