Кўришида нуқсони бўлган битирувчи ёшларни ҳаётга йўналтиришда таълим муассасаларининг устувор вазифалари
- № 4 (101) 2021
Страницы:
71
–
76
Язык: узбекский
Аннотация
В статье рассматриваются приоритетные задачи образовательных учреждений по жизненной ориентации слабовидящих выпускников, роль интернатов в реализации социальной адаптации слабовидящих выпускников к жизни. Для этого обозначены вопросы налаживания сотрудничества между государственными и неправительственными организациями, совместного решения будущих планов, создания благоприятных условий труда для каждого выпускника.
Ушбу мақолада таълим муассасаларининг кўришида нуқсони бўлган битирувчи ёшларни ҳаётга йўналтиришдаги устувор вазифалари тўғрисида бўлиб кўришида нуқсони бўлган битирувчи ёшларни ҳаётда ижтимоий мослашувини амалга оширишда интернат-мактабларининг роли ниҳоятда юқори ўрин эгаллайди. Бунинг учун давлат ва нодавлат ташкилотлар ҳамкорлигини йўлга қўйиш, истиқбол режаларини биргаликда ечиш, ҳар бир битирувчи ўқувчи учун қулай иш-шароитларини яратиш масалалари кўрсатиб ўтилган.
In the article is discussed the priorities of educational institutions for the vital orientation of visually impaired graduates, the role of boarding schools in the implementation of social adaptation of visually impaired graduates in life. F or this purpose, the issues of establishing cooperation between government and non-governmental organizations, joint solution of future plans, the creation of favorable working conditions for each graduate student are considered.
Ушбу мақолада таълим муассасаларининг кўришида нуқсони бўлган битирувчи ёшларни ҳаётга йўналтиришдаги устувор вазифалари тўғрисида бўлиб кўришида нуқсони бўлган битирувчи ёшларни ҳаётда ижтимоий мослашувини амалга оширишда интернат-мактабларининг роли ниҳоятда юқори ўрин эгаллайди. Бунинг учун давлат ва нодавлат ташкилотлар ҳамкорлигини йўлга қўйиш, истиқбол режаларини биргаликда ечиш, ҳар бир битирувчи ўқувчи учун қулай иш-шароитларини яратиш масалалари кўрсатиб ўтилган.
In the article is discussed the priorities of educational institutions for the vital orientation of visually impaired graduates, the role of boarding schools in the implementation of social adaptation of visually impaired graduates in life. F or this purpose, the issues of establishing cooperation between government and non-governmental organizations, joint solution of future plans, the creation of favorable working conditions for each graduate student are considered.