Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

Ёшларни ватанпарварлик руҳида Тарбиялаш маънавий-маърифий уйғонишнинг асосий муаммоси сифатида

Юлдашева Н.А.

Рахимов М.М.

Современное образование

  • № 6 (103) 2021

Страницы: 

3

 – 

10

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

Узбекская национальная система образования, перенимая передовой опыт, не отказалась от восточных методов, которые формировались тысячелетиями. На Востоке, в частности, в системе образования Узбекистана особое внимание всегда уделялось таким качествам, как воспитание молодежи, нравственность, патриотизм, трудолюбие, творчество, гуманность.Статья посвящена актуальному аспекту воспитания молодёжи – проблеме воспитания в духе патриотизма.

Ўзбек миллий таълим тизими ҳам илғор тажрибаларни қабул қилиш билан бирга минг йиллар давомида шаклланган шарқона усуллардан воз ҳам кечмади. Шарқ, хусусан, ўзбек таълим тизимида ёшлар тарбияси, ахлоқи, ватанпарварлиги, меҳнатсеварлиги, ижодкорлиги, инсонпарварлиги каби сифатларга азалдан алоҳида эътибор қаратилган. Мақола ёшлар тарбиясининг муҳим жиҳати — ватанпарварлик руҳида тарбиялаш каби долзарб муаммога бағишланган.

The Uzbek national education system, while adopting best practices, has not abandoned the oriental methods that have been formed over thousands of years. In the East, in particular, in the Uzbek education system, special attention always has been paid to such qualities as the upbringing of young people, morality, patriotism, diligence, creativity, humanity.

Список использованных источников

  1. Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёев. Маънавий-маърифий ишлар тизимини тубдан такомиллаштириш, бу борада давлат ва жамоат ташкилотларининг ҳамкорлигини кучайтириш масалалари. - Тошкент. “Янги Ўзбекистон” 2021 йил 19 январь.
  2. Азбаров Ю.Т. Болаларни севиш санъати. – Т.: “Ўқитувчи”, 1991. – 138 б.
  3. Азизходжаева Н.Н. Инновационные и образовательные технологии в подготовке педагогических кадров // Халқ таълими. – Тошкент, 2001. - №4.– C.123-126.
  4. Азизхўжаева Н.Н. Ўқитувчи тайёрлашнинг педагогик технологияси. – Т.: ТДПУ,2000. – 52 б.
  5. Активные формы преподавания литературы. Лекции и семинары на уроках в старших классах (составитель: Р.И. Альбеткова). – М.: “Просвещение”, 1991. – 175 с.
  6. Ал Бухорий Абу Абдуллоҳ Муҳаммад ибн Исмоил. Ҳадис. –Тошкент: Қомуслар бош таҳририяти, 1991. – 560 б.
  7. Аледова Р.Ш. Амир Темурнинг маърифий-тарбиявий қарашлари: Пед. фан. номз.... дисс. автореф. – Тошкент, 2006. – 23 б.
  8. Алиев А. Маънавият, қадрият ва бадиият. – Т.: Маънавият, 2000. – 630 б.
  9. Алиев А. Педагогик маданият: метод ва маҳорат қирралари // Халқ таълими. –Тошкент, 2007. - № 5 – Б. 23-27 б.
  10. Алиқулов Х. Гуманистик мерос ва шахс маънавий камолоти. – Тошкент:Маънавият, 2006. – 56 б.

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS