Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

Иқтисодиётда хизматлар соҳасининг ривожланиши ва унинг диверсификациясини таъминлаш йўллари

Джумаева С.К.

Иктисод ва молия – Экономика и финансы

  • № 4 2016

Страницы: 

17

 – 

24

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

В статье рассматривается место и значение сферы услуг в экономике. А также, даётся авторская характеристика такой категории как диверсификация сферы услуг. Изучены теоретические сферы услуг и проанализированы пути обеспечения диверсификации сферы услуг в экономике Узбекистана.

Мақолада хизматлар соҳасининг назарий жиҳатлари ўрганилган ва Ўзбекистон иқтисодиётида хизматлар соҳасининг диверсификациясини таъминлаш йўллари таҳлил қилинган, соҳанинг иқтисодиётдаги ўрни ва аҳамияти ёритилган. Бунда хизматлар соҳаси, диверсификация каби тушунчаларга муаллиф томонидан таъриф берилган.

There is discussed in the article place and importance on the services sector in the economy of Uzbekistan. Also it is given the authors description of concepts such as services diversification. There is studied and analyzed ways to diversify the service sector.

Список использованных источников

  1. Каримов И.А. Бош мақсадимиз – мавжуд қийинчиликларга қарамасдан, олиб бораётган ислоҳотларни, иқтисодиётимизда таркибий ўзгаришларни изчил давом эттириш, хусусий мулкчилик, кичик бизнес ва тадбиркорликка янада кенг йўл очиб бериш ҳисобидан олдинга юришдир. / Ўзбекистон Республикаси Президенти Ислом Каримовнинг мамлакатимизни 2015 йилда ижтимоий-иқтисодий ривожлантириш якунлари ва 2016 йилга мўлжалланган иқтисодий дастурнинг энг муҳим устувор йўналишларига бағишланган Вазирлар Маҳкамаси мажлисидаги маърузаси. // «Халқ сўзи», 2016 йил 16 январь.
  2. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2016 йил 26 февралдаги «2016–2020 йилларда хизматлар соҳасини ривожлантириш дастури тўғрисида»ги 55-сонли қарори. // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2016 й., 9-сон, 89-модда.
  3. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: Персонал, технологии, стратегия, 4-е изд.: пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. -34-б.
  4. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: «Прогресс», 1990. -638-б.

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS