Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

Иқтидорли талабаларни аниқлаш тизимини рақамлаштириш самарадорлиги

Делов Т.Э.

Современное образование

  • № 12 2021

Страницы: 

12

 – 

17

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

В статье основное внимание уделяется созданию и использованию программного обеспечения для оцифровки поиска и управления одарённых студентов в области информационных технологий. В статье приводится анализ результатов проблем, стоящих перед одарёнными студентами, их роли и месте информационных технологий по их устранению.

Ушбу мақола ахборот технологиялари йўналишида иқтидорли талабаларни аниқлаш ва бошқаришни рақамлаштиришда дастурий таъминот яратиш ҳамда ундан фойдаланиш масаласига бағишланган. Мақолада иқтидорли талабаларни ўқитишда учрайдиган муаммолар ва уларни бартараф қилишда ахборот технологияларининг ўрни ва аҳамияти таҳлили натижаларини келтирилган.

The article focuses on the digitization of creation and software use to found out talented students in the field of information technology. In the article is summarized the problems facing talented students and the analysis of the role and place of information technology in their elimination. Also,there is presented problems of gifted students meet anf the role of information technologies in those elimination.

Список использованных источников

  1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил 6 октябрдаги “Ахборот технологиялари соҳасида таълим тизимини янада такомиллаштириш, илмий тадқиқотларни ривожлантириш ва уларни ИТ-индустрия билан интеграция қилиш чора тадбирлари тўғрисида” ПҚ-4851-сон қарори. - https://lex.uz/docs/5032128
  2. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 20 апрелдаги “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида” ПҚ-2909-сон қарори. -https://www.lex.uz/docs/3171590
  3. Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирлигининг 1998 йил 10 июлдаги “Иқтидорли талабаларни излаш, аниқлаш ва уларни мақсадли тайёрлаш тўғрисида “Низом” ни тасдиқлаш ҳақида” 185-сон буйруғи.
  4. Богоявленская Д.Б., Богоявленская М.Е. Психология одаренности: понятие, виды,проблемы. Вып. 1. - М: МИОО, 2005.
  5. Kaplan S.N. et all. Change for Children. Ideas and Activities for Individualizing Learning. Goodyear Publishing company, INC. Santa Monica, California, 1980.
  6. Делов Т.Э. “Создание информационной образовательной среды обучения «Gifted student» при выявлении одаренных студентов по направлению “Информационные технологии”. - Образование: традиции и инновации: Материалы XVII международной научно-практической конференции (26 апреля 2018 года). – Отв. редактор Уварина Н.В. – Прага, Чешская Республика: Изд-во WORLD PRESS s r.o.,2018.–275 с.ISBN 978-80-88005-38-4,90-91 стр.
  7. Ярматов Р.Б. Бўлажак ўқитувчиларда иқтидорли ўқувчиларга таълим–тарбия бериш кўникмаларини шакллантириш ва ривожлантиришнинг педагогик шартшароитлари. Монография. – Т.: «Фан ва технологиялар” нашриёти, - 2014. – 160 бет.
  8. Johnsen, S. (2005) Identifying Gifted Students: A Practical Guide. Texas: Prufrock Press.
  9. Hymer, B and Michel, D. (2002) Gifted and Talented Learners: Creating a Policy for Inclusion. London: Fulton Publishers.

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS