From social inclusion to skills: pressing themes in Higher education policy making
- № 8 2020
Страницы:
120
–
124
Язык: английский
Аннотация
Статья раскрывает анализ результатов ежегодной конференции экспертов по
реформированию высшего образования под общей тематикой «Стратегии социальной
интеграции в высшем образовании». В статье был рассмотрен ряд аналитических докладов в
области стратегий социальной интеграции в высшем образовании и его значение для
будущего развития высшего образования в странах ЕС и Болонского Процесса.
This article reveals the analysis of the results of the annual conference of experts on the reform of higher education under the general theme – «Strategies for social inclusion in higher education». The article reviewed a number of analytical reports in the field of social inclusion strategies in higher education and their implications for the future development of higher education in the EU and the Bologna Process.
This article reveals the analysis of the results of the annual conference of experts on the reform of higher education under the general theme – «Strategies for social inclusion in higher education». The article reviewed a number of analytical reports in the field of social inclusion strategies in higher education and their implications for the future development of higher education in the EU and the Bologna Process.