Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

Франчайзинг шартномалари асосида маҳсулотлар ва хизматлар бозорини ривожлантириш

Исманов И.Н.

Нурматов О.Т.

Иктисод ва молия – Экономика и финансы

  • № 2 2019

Страницы: 

2

 – 

10

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

В статье раскрываются проблемы развития бизнеса на основе договоров комплексного предпринимательства-франчайзинга (франшиза), этапы его развития, преимущества организации предпринимательской деятельности таким образом, организационно-правовое состояние и проблемы его внедрения в нашей стране.

Мақолада комплекс тадбиркорлик – франчайзинг (франшиза) шартномалари асосида амалга ошириладиган тадбиркорликнинг келиб чиқиши, ривожланиш босқичлари, фаолиятни бу тарзда ташкил этишнинг афзалликлари, уни мамлакатимизда жорий этишнинг ташкилий-ҳуқуқий ҳолати ва муаммолари ёритилган.

There is discussed in the article the problems of business development on the basis of contracts for complex entrepreneurship-franchising (franchise), the stages of its development, the advantages of organizing business activities in this way, the legal status and problems of its implementation in our country.

Список использованных источников

  1. Нурматов О. Иқтисодиётни модернизациялаш жараёнларида номоддий активлар ҳисоби ва аудитини такомиллаштириш масалалари. Монография. - «Фарғона» нашриёти, 2017.
  2. Халқаро Франчайзинг Ассоциацияси ҳисоботи. 2018 йил январь.
  3.  Горбунов А.А., Мамонтов К.В. Маркетинговая концепция продвижения франшиз брендовых товаров. – СПб.: «Астерион», 2016. –С. 164. Борейко Н.А. Бухгалтерский учет и анализ эффективности франчайзинговых операций в системе управления интеллектуальной собственностью. Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата экономических наук. - Минск, 2016.
  4.  Ризаев Н. Франчайзингга бухгалтерлик ёндашуви. https://www.norma.uz
  5. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. - СПб.: «Питер», 2010.
  6.  Болиев Б. Франшизинг шартномаси: уни ҳуқуқий тартибга солишнинг хусусиятлари. http://huquqburch.uz
  7. Франчайзинг. https://sanjarsaid.uz/2015/05/19/

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS