Формирование задачи оптимизации управления грузопотоками на железнодорожном транспорте
- № 2 (42) 2017
Страницы:
42
–
47
Язык: русский
Аннотация
Рассматриваются вопросы оптимизации погрузки и выгрузки товаров, рациональное управление вагонопотоками с учетом номенклатуры грузов, позволяющие недопустить превышения максимальной и снижения минимальной нормативной величины наличия груза на дороге. Предложенная структурная схема програмного комплекса позволяет вести посуточный контроль отгрузки грузов по каждой погрузочной станции, производить расчет прогнозного поступления и наличия груза данной номенклатуры на дороге в адрес конкретного терминала.
Ушбу мақолада маҳсулотларини ортиш ва туширишни оптималлаштириш, юклар номенклатурасини ҳисобга олган ҳолда йўлларда юкларнинг норматив (меъёрий) ўлчовлардан максимал даражада ортиб ва минимал даражада камайиб кетишига йўл қўймаслик имконини берадиган вагонлар оқимини рационал бошқаруви масалалари кўриб чиқилади. Таклиф қилинган дастурий мажмуанинг тузилмавий схемаси ҳар бир юк станцияларида юкларни ортиш жараёнини суткалик назоратини ўтказиш, аниқ терминал манзилидаги йўлларда мазкур номенклатура бўйича юкларнинг мавжудлиги ва келиб тушишини олдиндан айтиб бериш ҳисобини юритиш имконини беради.
The article examines problems of optimization of loading and unloading of goods, rational management of traffic volumes, taking into account the range of goods, allowing nedopustit exceeding the maximum and minimum regulatory velechiny reduce the availability of the goods on the road. The proposed block diagram of a software complex allows posutochny control of shipments of goods of each loading station, to calculate projected revenues and the availability of the goods of this nomenclature in the way to address the specific terminal.
Ушбу мақолада маҳсулотларини ортиш ва туширишни оптималлаштириш, юклар номенклатурасини ҳисобга олган ҳолда йўлларда юкларнинг норматив (меъёрий) ўлчовлардан максимал даражада ортиб ва минимал даражада камайиб кетишига йўл қўймаслик имконини берадиган вагонлар оқимини рационал бошқаруви масалалари кўриб чиқилади. Таклиф қилинган дастурий мажмуанинг тузилмавий схемаси ҳар бир юк станцияларида юкларни ортиш жараёнини суткалик назоратини ўтказиш, аниқ терминал манзилидаги йўлларда мазкур номенклатура бўйича юкларнинг мавжудлиги ва келиб тушишини олдиндан айтиб бериш ҳисобини юритиш имконини беради.
The article examines problems of optimization of loading and unloading of goods, rational management of traffic volumes, taking into account the range of goods, allowing nedopustit exceeding the maximum and minimum regulatory velechiny reduce the availability of the goods on the road. The proposed block diagram of a software complex allows posutochny control of shipments of goods of each loading station, to calculate projected revenues and the availability of the goods of this nomenclature in the way to address the specific terminal.