Европа таълим муассасаларида билингвал таълим технологиясини қўллашда clil тажрибасининг (мазмуни ва тили интеграциялашган таълим) назарий асослари
- № 2 (99) 2021
Страницы:
58
–
63
Язык: узбекский
Аннотация
Сегодня в европейских учебных заведениях широко применяется интегрированный предметноязыковой подход (Content and Language Integrating или CLI), который возник в процессе глобализации и объективных условий для развития иноязычного образования в мире. Такой образовательный подход лег в основу содержания билингвального образования и технологии языкового интегрированного обучения (CLIL).
Ҳозирги кунда Европа таълим муассасалари интеграциялашган предмет-тил ёндашувини (Content and Language Integrating ёки CLI) кенг қўлламоқда, унинг пайдо бўлиши дунёда чет тили таълимини ривожлантириш учун глобаллашув жараёнлари ва объектив шарт-шароитлар тақозо этмоқда. Бу таълимий ёндашув билингвалли таълим мазмуни ва тили интеграциялашган таълим (CLIL) технологиясининг асосини ташкил этди.
Today in European educational institutions, an integrated subject-language approach (Content and Language Integrating or CLI) is widely used. That was emerged in the processes of globalization when objective conditions for the development of education in foreign language worldwide is required. Such educational approach formed the basis for the content of bilingual education and the technology of language integrated learning (CLIL).
Ҳозирги кунда Европа таълим муассасалари интеграциялашган предмет-тил ёндашувини (Content and Language Integrating ёки CLI) кенг қўлламоқда, унинг пайдо бўлиши дунёда чет тили таълимини ривожлантириш учун глобаллашув жараёнлари ва объектив шарт-шароитлар тақозо этмоқда. Бу таълимий ёндашув билингвалли таълим мазмуни ва тили интеграциялашган таълим (CLIL) технологиясининг асосини ташкил этди.
Today in European educational institutions, an integrated subject-language approach (Content and Language Integrating or CLI) is widely used. That was emerged in the processes of globalization when objective conditions for the development of education in foreign language worldwide is required. Such educational approach formed the basis for the content of bilingual education and the technology of language integrated learning (CLIL).