Бюджет интизоми таъминланишининг назарий асослари
- № 11 2016
Страницы:
30
–
36
Язык: узбекский
Аннотация
В статье бюджетная дисциплина рассматривается как выполнение совокупности двухсторонних обязательств. В этой связи категория государственного бюджета рассматривается не как фонд денежных средств, а совокупность финансовых обязательств. Предполагается необходимость расширения обязанностей органов финансового контроля по вопросам надзора над выполнением обязательств получателей бюджетных средств.
Мақолада бюджет интизоми икки томонлама мажбуриятлар бажарилишининг таъминланиши сифатида талқин қилинган. Бунда давлат бюджети тушунчаси кенгроқ, молиявий мажбуриятлар мажмуаси нуқта назаридан талқин қилинган. Молиявий назорат органлари вазифалари, бюджет маблағларидан фойдаланувчилар мажбуриятларини қамраб олиш борасида фикр билдирилган.
The Public budget discipline in the article is considered as two side aggregate obligations’ due implementation. The Public budget considered as aggregate of financial obligations. As well recommended widening of financial control bodies’ duties, that has to cover budget obligations of budget funds receivers.
Мақолада бюджет интизоми икки томонлама мажбуриятлар бажарилишининг таъминланиши сифатида талқин қилинган. Бунда давлат бюджети тушунчаси кенгроқ, молиявий мажбуриятлар мажмуаси нуқта назаридан талқин қилинган. Молиявий назорат органлари вазифалари, бюджет маблағларидан фойдаланувчилар мажбуриятларини қамраб олиш борасида фикр билдирилган.
The Public budget discipline in the article is considered as two side aggregate obligations’ due implementation. The Public budget considered as aggregate of financial obligations. As well recommended widening of financial control bodies’ duties, that has to cover budget obligations of budget funds receivers.