Бўлажак ўқитувчиларда касбий тафаккур Шаклланиши ва ривожланиши нинг Психологик омиллари назарий таҳлили
- № 8 (141) 2024
Страницы:
43
–
51
Язык: узбекский
Аннотация
В данной статье профессиональное мышление учителя, направленное на решение педагогических задач — это мыслительные процессы, связанные с целями образовательного процесса, структурой, содержанием и практичностью возможностей с конкретными качественными характеристиками, мнения зарубежных педагогов о качестве педагогического мышления. и тип профессионального мышления.
Ушбу мақолада педагогик муаммоларни ҳал қилишга қаратилган ўқитувчининг касбий тафаккури — бу ўқув жараёнининг мақсадлари билан боғлиқ бўлган тафаккур жараёнлари,ўзига хос сифат хусусиятлари ва омилларига эга бўлган имкониятларнинг тузилиши, мазмуни ва амалда ўзига хослиги, педагогик тафаккурни касбий тафаккур тури сифати ҳақида чет эл педагогларнинг фикрлар ёритилган.
In this article, the teacher’s professional thinking aimed at solving pedagogical problems is the thinking processes related to the goals of the educational process, the structure, content and practicality of opportunities with specific quality characteristics, the opinions of foreign pedagogues about the quality of pedagogical thinking and the type of professional thinking.
Ушбу мақолада педагогик муаммоларни ҳал қилишга қаратилган ўқитувчининг касбий тафаккури — бу ўқув жараёнининг мақсадлари билан боғлиқ бўлган тафаккур жараёнлари,ўзига хос сифат хусусиятлари ва омилларига эга бўлган имкониятларнинг тузилиши, мазмуни ва амалда ўзига хослиги, педагогик тафаккурни касбий тафаккур тури сифати ҳақида чет эл педагогларнинг фикрлар ёритилган.
In this article, the teacher’s professional thinking aimed at solving pedagogical problems is the thinking processes related to the goals of the educational process, the structure, content and practicality of opportunities with specific quality characteristics, the opinions of foreign pedagogues about the quality of pedagogical thinking and the type of professional thinking.