Бўлажак география ўқитувчиларини инновацион педагогик фаолиятга тайёргарлик даражасини орттириш
- № 3 2021
Страницы:
19
–
25
Язык: узбекский
Аннотация
В статье рассматривается проблема и решение вопроса педагогических условий, содержания,формы, методов и средств повышения уровня подготовки будущих учителей географии к инновационной педагогической деятельности. Эта потребность требует разработки научно-методических основ повышения эффективности процесса методологического анализа создания инновационной среды при преподавании курсов, которая станет основой педагогической, психологической, научно-методической подготовки будущих учителей географии.
Мақола бўлажак география ўқитувчиларини инновацион педагогик фаолиятга тайёргарлик даражасини орттиришнинг педагогик шарт-шароитлари, мазмуни, шакл, метод ва воситаларини ишлаб чиқиш ва амалиётга татбиқ этиш муаммоси ва ечимига қаратилган. Ушбу зарурат бўлажак география ўқитувчиларининг педагогик-психологик, илмий-методик тайёргарлигига асос бўладиган ўқув курсларини ўқитишда инновацион муҳитнинг яратилишини методик нуқтаи назардан таҳлил этиш жараёнининг самарадорлигини орттиришнинг илмий-методик асосларини ишлаб чиқишни тақозо этади.
The article is focused on the problem and solution of pedagogical conditions, content, form, methods and tools for improving the level of future geography teachers for innovative pedagogical activities. That requires the development of scientific and methodological bases for improving the effectiveness of the methodological analysis process for the creation of an innovative environment in the teaching of courses,which will be the basis for pedagogical, psychological, scientific and methodological training of future geography teachers
Мақола бўлажак география ўқитувчиларини инновацион педагогик фаолиятга тайёргарлик даражасини орттиришнинг педагогик шарт-шароитлари, мазмуни, шакл, метод ва воситаларини ишлаб чиқиш ва амалиётга татбиқ этиш муаммоси ва ечимига қаратилган. Ушбу зарурат бўлажак география ўқитувчиларининг педагогик-психологик, илмий-методик тайёргарлигига асос бўладиган ўқув курсларини ўқитишда инновацион муҳитнинг яратилишини методик нуқтаи назардан таҳлил этиш жараёнининг самарадорлигини орттиришнинг илмий-методик асосларини ишлаб чиқишни тақозо этади.
The article is focused on the problem and solution of pedagogical conditions, content, form, methods and tools for improving the level of future geography teachers for innovative pedagogical activities. That requires the development of scientific and methodological bases for improving the effectiveness of the methodological analysis process for the creation of an innovative environment in the teaching of courses,which will be the basis for pedagogical, psychological, scientific and methodological training of future geography teachers