Aхборот маҳсулот ва хизматларининг сифатини баҳолаш усуллари
- № 1 (9) 2016
Страницы:
1
–
14
Язык: узбекский
Аннотация
В статье анализируется качество информационных продуктов и услуг, определены факторы, влияющие на их качество со стороны клиентов и компаний, анализируются такие аспекты, как функциональность, производительность, простота использования, надежность, гибкость, а также исследуются оценка качества Интернет-маркетинговых услуг, предлагаемых компаниями с помощью экспертных методов.
Мақолада ахборот маҳсулотлари ва хизматларининг сифатини баҳолаш, уларнинг истеъмолчилар ва таклиф этувчилар нуқтаи назаридан сифатига таъсир этувчи омиллар аниқлаш, функционаллик, унумдорлик, фойдаланиш қулайлиги, ишончлилик, мослашувчанлик каби жиҳатларини таҳлил қилиш ҳамда компаниялар таклиф этаётган Интернет-маркетинг хизматлари сифатини эксперт усуллари ёрдамида тадқиқ қилиш батафсил ёритилган.
In the article the quality of information products and services are analyzed and the factors influencing their quality are identified by clients and companies point of view. Analyzed aspects such as functionality, productivity, ease of use, reliability, flexibility. Moreover, the quality of Internet marketing services offered by companies evaluated based on expert methods.
Мақолада ахборот маҳсулотлари ва хизматларининг сифатини баҳолаш, уларнинг истеъмолчилар ва таклиф этувчилар нуқтаи назаридан сифатига таъсир этувчи омиллар аниқлаш, функционаллик, унумдорлик, фойдаланиш қулайлиги, ишончлилик, мослашувчанлик каби жиҳатларини таҳлил қилиш ҳамда компаниялар таклиф этаётган Интернет-маркетинг хизматлари сифатини эксперт усуллари ёрдамида тадқиқ қилиш батафсил ёритилган.
In the article the quality of information products and services are analyzed and the factors influencing their quality are identified by clients and companies point of view. Analyzed aspects such as functionality, productivity, ease of use, reliability, flexibility. Moreover, the quality of Internet marketing services offered by companies evaluated based on expert methods.