Адсорбция тушунчасини шакллантиришда уй тажрибасидан фойдаланиш
- № 1 (98) 2021
Страницы:
55
–
60
Язык: узбекский
Аннотация
В данной статье проведен анализ работ по повышению интереса к изучению химии
в общеобразовательных школах, устранению социального явления «хемофобии», роли задач с практическим содержанием в повышении эффективности научно-естественной грамотности,а также результатов проводимых научно-методических исследований.
Мазкур мақолада умумтаълим мактаблари 9 синф ўқувчиларнинг кимёни ўрганишга бўлган қизиқишиши ошириш бўйича олиб борилган ишларнинг таҳлили, «хемофобия» ижтимоий ходисасини йўқотиш, ўрганилаётган мавзуларга доир уй шароитида бажариладиган кимёвий тажрибаларнинг ўқувчиларнинг табиий-илмий саводҳонлигини оширишдаги роли, шунингдек,мазкур муаммо юзасидан олиб борилаётган илмий-методик тадқиқот натижалари келтирилган.
In the article is analyzed the work devoted to chemistry study interest increase in the in secondary schools, eliminate the social phenomenon of «chemophobia», the role of tasks with practical content in increasing the effectiveness of scientific and natural literacy, as well as the results of scientific and methodological research.
Мазкур мақолада умумтаълим мактаблари 9 синф ўқувчиларнинг кимёни ўрганишга бўлган қизиқишиши ошириш бўйича олиб борилган ишларнинг таҳлили, «хемофобия» ижтимоий ходисасини йўқотиш, ўрганилаётган мавзуларга доир уй шароитида бажариладиган кимёвий тажрибаларнинг ўқувчиларнинг табиий-илмий саводҳонлигини оширишдаги роли, шунингдек,мазкур муаммо юзасидан олиб борилаётган илмий-методик тадқиқот натижалари келтирилган.
In the article is analyzed the work devoted to chemistry study interest increase in the in secondary schools, eliminate the social phenomenon of «chemophobia», the role of tasks with practical content in increasing the effectiveness of scientific and natural literacy, as well as the results of scientific and methodological research.