Перейти к содержимому
UzScite
  • НСИ
    • Новости События
    • Методическая информация
    • Нормативные документы
  • Каталог журналов
  • Указатель авторов
  • Список организаций

Адсорбция тушунчасини шакллантиришда уй тажрибасидан фойдаланиш

Холмирзаев У.И.

Современное образование

  • № 1 (98) 2021

Страницы: 

55

 – 

60

Язык: узбекский

Открыть файл статьи
Открыть страницу статьи в Интернет

Аннотация

В данной статье проведен анализ работ по повышению интереса к изучению химии в общеобразовательных школах, устранению социального явления «хемофобии», роли задач с практическим содержанием в повышении эффективности научно-естественной грамотности,а также результатов проводимых научно-методических исследований.

Мазкур мақолада умумтаълим мактаблари 9 синф ўқувчиларнинг кимёни ўрганишга бўлган қизиқишиши ошириш бўйича олиб борилган ишларнинг таҳлили, «хемофобия» ижтимоий ходисасини йўқотиш, ўрганилаётган мавзуларга доир уй шароитида бажариладиган кимёвий тажрибаларнинг ўқувчиларнинг табиий-илмий саводҳонлигини оширишдаги роли, шунингдек,мазкур муаммо юзасидан олиб борилаётган илмий-методик тадқиқот натижалари келтирилган.

In the article is analyzed the work devoted to chemistry study interest increase in the in secondary schools, eliminate the social phenomenon of «chemophobia», the role of tasks with practical content in increasing the effectiveness of scientific and natural literacy, as well as the results of scientific and methodological research.

Список использованных источников

  1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги ПФ–4947-сон Фармони. // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 6-сон, 70-модда.
  2. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2018 йил 8 декабрдаги «Халқ таълими тизимида таълим сифатини баҳолаш соҳасидаги халқаро тадқиқотларни ташкил этиш чора-тадбирлари тўғрисида»ги 997-сон қарори.
  3. Мартыненко Б.В. Хемофобия и реалии жизни // Химия в школе. – Москва, 1992. –№ 3-4. – С. 3-5.
  4. Кендиван Д-С., Намы А.Л. Задачи химии с практическим содержанием // Образование в современной школе. – Москва, 2006. – № 3. – С. 12-15.
  5. Габрусева Н.И. О практической направленности преподавания химии // Химия в школе. – Москва, 1999. – № 6. – С. 61-63.
  6. Ермаков Д.С., Жарикова Е.А., Ленина О.Ф. Задачи с практическим содержанием в начальном этапе изучения химии // Химия в школе. – Москва, 2006. – № 5. – С. 27-32.
  7. Асқаров И.Р., Ғопиров К.Ғ., Тўхтабоев Н.Ҳ. Кимё. 8-синфлар учун дарслик. –Тошкент: «Янгийўл полиграф сервис» нашриёти. – 2019 йил. – 208 б.
  8. Dumanov B.M. Communication Principle Role of Teaching by Life in Process of History Developing Teaching Chemistry. Eastern European Scientific Journal. Düsseldorf –Germany. Ausgabe. 6-2018. pр.142–147.

Список всех публикаций, цитирующих данную статью

Copyright © 2025 UzScite | E-LINE PRESS